Czy moge sie oswiadczyc? (Troche dlugie)

71. Data: 2002-08-02 07:24:02

Temat: Re: Czy moge sie oswiadczyc? (Troche dlugie)
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Olka(a teraz zmykam trochę popracować :))
Miłej pracy - też muszę pogłówkować bo mi się program sypie na jakiejś
pluskwie.

Pozdrawiam
Qwax

72. Data: 2002-08-02 07:39:31

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax <...@...q> w artykule news:15042-1028272861@213.17.138.62 napisał...

> Miłej pracy - też muszę pogłówkować bo mi się program sypie na jakiejś
> pluskwie.

I tylko Mortein tak przeraża mnie...

Olka(a mój robi błędy w wydrukach przelewów do ZUS... :( )
--
**/|_/|*******************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

73. Data: 2002-08-02 09:28:29

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2002-08-02 07:40, Użytkownik Qwax napisał:

> traktuje
> do
> co
> Ja odpuściłbym wcześniej - jeżeli Kobieta nie ufa słowu danemu jej a
> ufa papierkowi to niech sobie kupi dużo papieru toaletowego i fu ufa
> ;-///

Ale Ona już raz zaufała i się zawiodła.
Myślisz, że ma na tyle cierpliwości/milości/czasu/sił by próbować
jeszcze raz?

--
Pozdrawiam z Krakowa GosiaH

74. Data: 2002-08-02 12:12:24

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> No chyba że ktoś MUSI mieć papierek by to zaistniało - ale wtedy to
> nie miłość!!!

Nie sprowadzaj tego do paragonu sklepowego z kasy.

--

Blanka

b...@p...onet.pl

75. Data: 2002-08-02 13:06:57

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Nie sprowadzaj tego do paragonu sklepowego z kasy.

Nie sprowadzam Tego do paragonu - kocham i jestem z TŻ bez paragonu -
paragon nie jest mi potrzebny do stworzenia rodziny.

Pozdrawiam
Qwax

76. Data: 2002-08-02 13:20:57

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Nie sprowadzam Tego do paragonu - kocham i jestem z TŻ bez paragonu -
> paragon nie jest mi potrzebny do stworzenia rodziny.

Wszystko jest dobrze, poki wszyscy zdrowi i zywi. Jak sie zycie
komplikuje, to brak "paragonu" poglebia komplikacje.

Dominika

77. Data: 2002-08-02 13:46:06

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko jest dobrze, poki wszyscy zdrowi i zywi. Jak sie zycie
> komplikuje, to brak "paragonu" poglebia komplikacje.

Dokładnie jak przy kasie - i dlatego napisałem że jest to coś
"zewnętrznego" - wymuszanego przez system - a nie "wewnętrzne" -
konieczne do stworzenia trwałego związku.

Pozdrawiam
Qwax

78. Data: 2002-08-03 14:05:52

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Qwax zapodała:

> Ja odpuściłbym wcześniej - jeżeli Kobieta nie ufa słowu danemu jej a
> ufa papierkowi to niech sobie kupi dużo papieru toaletowego i fu ufa
> ;-///

Wiesz, Qwaks, tamta Kobieta już raz zaufała i jakie tego były efekty?

--
Pozdrawiam:
Justyna

79. Data: 2002-08-05 06:14:54

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arbi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przekonany, by byc z Nimi na zawsze. Co zrobic, zeby Jej to
> powiedziec? Nie chce robic tego wprost. Robie wszystko,
> zeby zauwazyla, ze chce byc z Nimi na zawsze.
> Oczywiscie od dawna juz mysle o tym, zeby poprosic Ja o reke,
> ale nie wiem czy moge (mam prawo) to zrobic w sytuacji,
> kiedy nie jestem w stanie ich utrzymywac, a tym bardziej zarobic
> na to, bysmy mogli sie pobrac i zamieszkac razem (dawno juz
> ustalilismy, ze mieszkanie z ktorymikolwiek tesciami nie wchodzi
> w rachube). Z drugiej strony dobija mnie Jej niepewnosc co do mnie.

Jeśli rzeczywiście oboje chcecie być ze sobą na zawsze to rozumiem że w
domyśle ukryte jest "na dobre i na złe" i nie zawsze znaczy to że trzeba
zaczynać od tej dobrej części. Sądzę że powinieneś się oświadczyć, bo
oświadczyny nie są niczym innym jak wyrażeniem chęci spędzenia z kimś życia
a przecież sam napisałeś że tego chcesz więc w zasadzie powiesz jej tylko
prawdę i myślę że tego właśnie ona oczekuje. Osoba która w taki sposób
straciła zaufanie do innych będzie się domagała deklaracji jakiejkolwiek jak
najszybciej bo każdy następny krok w emocjonalny związek przysporzy jej
nieproporcjonalnie więcej bólu przy ewentualnym rozstaniu czego z pewnością
sie boi. Musisz być również przygotowany na wiele innych zupełnie
niezrozumiałych dla Ciebie zachowań z jej strony zanim dasz jej
wystarczająco miłości i ciepła by mogła się znów poczuć bezpiecznie. Może
czasem nie być miejsca na okazanie Twojej słabości, gdyż może wtedy myśleć
że powodem tego jest właśnie ona.
Natomiast jeśli chodzi o ślub to powinieneś wyjaśnić że może się on odbyć
dopiero gdy wasza sytuacja sie ustabilizuje, czego też w zasadzie nie uważam
za warunek konieczny, ale zdecydowanie zalecany.

> Nie mowie juz o takich "drobiazgach", ktore tak naprawde nie sa
> drobiazgami, jak pierscionek zareczynowy, na ktory mnie po prostu
> w tej chwili w zaden sposob nie stac.

Myślę że jeśli ze 100-200 zł, o których pisałeś że jej dajesz uszkniesz
część, a nawet całość na zakup choćby najtańszego pierścionka zaręczynowego
to coś mi mówi że ona nie będzie Ci miała tego za złe;-)

Pozdrawiam
Andrzej

80. Data: 2002-08-05 06:45:23

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy <u...@p...onet.pl> w artykule
news:ail52p$2kn$1@news.onet.pl napisał...

> Myślę że jeśli ze 100-200 zł, o których pisałeś że jej dajesz uszkniesz
> część, a nawet całość na zakup choćby najtańszego pierścionka zaręczynowego
> to coś mi mówi że ona nie będzie Ci miała tego za złe;-)

Całość to bym nie radziła. Może Ona liczy na te pieniądze i jeśli przez
pierścionek nie zapłaci za dajmy na to prąd, to raczej nie będzie
zachwycona...

Olka
--
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: [długie]masz kłopoty z podejmowaniem decyzji?
Re: Rocznica ślubu