Czy moge zrobic to mezowi?

51. Data: 2002-02-17 09:46:26

Temat: Re: Czy moge zrobic to mezowi?
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a) w wiadomości:
<2...@c...fuw.edu.pl>...

>Ale bank nie ma zadnego interesu pozyczac osobie, o ktorej z gory wie,
>ze ona nie bedzie nic splacac, bo nie ma z czego. Po co w styczniu
>udzielac kredytu, jesli wiadomo, ze w marcu trzeba bedzie zajmowac
>nieruchomosc, robic licytacje etc?

To wtedy nikt nie dostałby żadnego kredytu. Z góry zresztą nikt takich
rzeczy wiedzieć nie może, a potencjalnie każdemu może zdarzyć się wpadnięcie
pod tramwaj, stąd paranoje typu stada żyrantów, ubezpieczenia, gdy tymczasem
zapezpieczeniem powinno być wyłącznie samo mieszkanie i spokój. (W sferze
samochodów to bardzo ładnie działa.) Ale trzeba by zmienić przepisy
umożliwiające wykopanie niepłacącego delikwenta na bruk zaraz, teraz.

>Owszem, zdolnosci kredytowej nie sprawdzaja lombardy...

>Nie znam tych opowiesci. Ale nie zdziwie sie, jesli sa przesadzone.

Facet był we Francji nielegalnie, nie miał stałych dochodów ani żadnego
majątku. Ba, nie miał nawet tzw. udziału własnego. W którym punkcie IYO
historia jest przesadzona?

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

52. Data: 2002-02-17 13:59:04

Od: "Jacek R" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała

Promesa kredytowa polega na tym że dostaniesz kredyt,
jest ona ważna przez jakiś czas i bardzo ułatwia
zakup rzeczy, BANK mówi są Panstwo zdolni do
uzyskania kredytu na takich warunkach.
Można wtedy spokojnie rozgładac się za mieszkaniem
mając pewność, że kredyt dostanie się w ciagu tygodnia.

Jacek R

PS. My załatwailismy kredyt przez kilka miesięcy
i wcale nie jest to takie proste jak informują foldery.

RE: z dziecmi czy bez
Drzewo genealogiczne.
Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?
Z dziećmi czy bez?
Bal