Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?

11. Data: 2007-08-15 15:08:13

Temat: Re: Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
> wiadomosci news:13c1dvvdauh2k41@corp.supernews.com...

> Magdaleno, nam wystarczy haslo ze lecisz i oczywiscie wyrwiesz z planu
> pobytu w Polsce kilka godzin czasu, zeby sie z nami spotkac. Grupowiczów
> chetnych do spotkania z Toba serdecznie zapraszam.
> Pozdrawiam - Jagoda

Dzieki serdeczne - plan jest taki, ze jak zakonczymy uklady z
potencjalnym kupcem farmy, i wszystkie papiery zostana zakonczone, ja
bede miala 2 tygodnie czasu na pobyt w Polsce, ale do ostatniej chwili
nie bede wiedziala, kiedy to sie stanie.

MB

12. Data: 2007-08-15 22:37:40

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda pisze:

> Magdaleno, nam wystarczy haslo ze lecisz

Jagodo, ile "was" jest? :-)

13. Data: 2007-08-16 12:52:32

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jagodo, ile "was" jest? :-)

Narazie niewiele :-)
Cztery osoby zaklepane, ale to dopiero pierwsze koty za płoty, a wszystko w
rękach Magdaleny.
Pozdrawiam i czekam na sygnał że leci.
Zapraszam chętnych - Jagoda

14. Data: 2007-08-16 18:15:53

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda"

> Narazie niewiele :-)
> Cztery osoby zaklepane, ale to dopiero pierwsze koty za płoty, a wszystko
> [...]

Ja też chciałabym osobiście poznać Magdalenę B ;-)

Serdecznie Miłka

15. Data: 2007-08-16 18:50:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Narazie niewiele :-)

A tam, jak dobrze pójdzie to i:
http://ogrody.agrosan.pl/spotkania/
pozdr. Jerzy

16. Data: 2007-08-17 08:20:21

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
wiadomosci news:13c65mu9a8ht557@corp.supernews.com...

> Dzieki serdeczne - plan jest taki, ze jak zakonczymy uklady z potencjalnym
> kupcem farmy, i wszystkie papiery zostana zakonczone,

Wiesz co Magdaleno ?
Serce mi sciska ze taka cudna farme sprzedajesz :-((.

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

17. Data: 2007-08-17 08:21:33

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> A tam, jak dobrze pójdzie to i:
> http://ogrody.agrosan.pl/spotkania/
> pozdr. Jerzy

Już najwyższy czas na takie spotkanie :-)

Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

18. Data: 2007-08-17 10:36:51

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:

> Już najwyższy czas na takie spotkanie :-)
>
> Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

Jak dobrze pójdzie to i my zawitamy, czyli Dziadek z Babcią :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

19. Data: 2007-08-17 13:34:13

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fa44p4.2f8.1@news.Dziadek.priv.pl...

> Jak dobrze pójdzie to i my zawitamy, czyli Dziadek z Babcią :-D
> --
> Pozdrawiam ciepło
> Dziadek

Nie może być inaczej, bo kto zrobiłby dokumentację ze spotkania :-)

Pozdrawiam cieplutko - Jagoda

20. Data: 2007-08-17 14:52:00

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda wrote:
> [...]
> wiadomosci news:13c65mu9a8ht557@corp.supernews.com...

> Wiesz co Magdaleno ?
> Serce mi sciska ze taka cudna farme sprzedajesz :-((.

Mnie tez sie sciskalo, ale juz sie przyzwyczailam. W koncu takie byly
plany od poczatku, wiec juz projektowalam te farme z mysla, ze dla kogos
innego w przyszlosci. A teraz to nie moge sie doczekac, az wreszcie
bedzie sprzedane, bo wtedy bede mogla zaprojektowac calkiem nowy teren.
Tym razem ogrod, nie farma. No i moj maz ma nadzieje, ze na dluzej, niz
5 lat :)

Zaprojektowalam juz dom, juz jest zatwierdzony do budowy, juz trzese sie
na sama mysl o roslinach, ale jeszcze nie projektuje ogrodu, bo nie
wiemy na 100% ktory kawalek ziemi uda nam sie kupic po sprzedaniu farmy.
Mamy namierzone pare miejsc, z fantastycznym widokiem na gory (Olympics
- lacuch ze szczytami dochodzacymi do 4.5 tys metrow.)

Jedna dzialka jest zupelnie plaska, i ma strumien wzdluz jednego boku.
Druga dzialka jest pofalowana, z najwyzszym punktem pod budowe. Itd.
Kiedys w koncu pertraktacje sie skoncza i wtedy zaprojektuje moj nowy
ogrod. A do tego czasu podlewam, podlewam.

MB

Oddam sosenki do przesadzenia nawet w dużej liczbie
Widdringtonia - help
Pokochać ogród.
WYSZEDLEM...
uszkodzona folia w oczku