Re: Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?

From: Magdalena Bassett <i...@b...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Czy moze szykuje sie spotkanie na poczatek wrzesnia?
Date: Fri, 17 Aug 2007 07:52:00 -0700

Jagoda wrote:
> Uzytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisal w
> wiadomosci news:13c65mu9a8ht557@corp.supernews.com...

> Wiesz co Magdaleno ?
> Serce mi sciska ze taka cudna farme sprzedajesz :-((.
>
> Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

Mnie tez sie sciskalo, ale juz sie przyzwyczailam. W koncu takie byly
plany od poczatku, wiec juz projektowalam te farme z mysla, ze dla kogos
innego w przyszlosci. A teraz to nie moge sie doczekac, az wreszcie
bedzie sprzedane, bo wtedy bede mogla zaprojektowac calkiem nowy teren.
Tym razem ogrod, nie farma. No i moj maz ma nadzieje, ze na dluzej, niz
5 lat :)

Zaprojektowalam juz dom, juz jest zatwierdzony do budowy, juz trzese sie
na sama mysl o roslinach, ale jeszcze nie projektuje ogrodu, bo nie
wiemy na 100% ktory kawalek ziemi uda nam sie kupic po sprzedaniu farmy.
Mamy namierzone pare miejsc, z fantastycznym widokiem na gory (Olympics
- lacuch ze szczytami dochodzacymi do 4.5 tys metrow.)

Jedna dzialka jest zupelnie plaska, i ma strumien wzdluz jednego boku.
Druga dzialka jest pofalowana, z najwyzszym punktem pod budowe. Itd.
Kiedys w koncu pertraktacje sie skoncza i wtedy zaprojektuje moj nowy
ogrod. A do tego czasu podlewam, podlewam.

MB