Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?

11. Data: 2002-10-26 06:42:31

Temat: Re: Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ? - manipulacja
Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> > >
> na Twoim miejscu dałbym gebę do analizy <

To można zrobić w każdym labolatorium:-)
Wystarczy skierowanie od lekarza;-)))

Pozdrawiam

Marta

PS. Zaznaczam, że nie jest to naśmiewanie się z literówki ( bo nie mam w
zwyczaju), po prostu czasem są one zabawne:-)))

12. Data: 2002-10-26 07:32:58

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> PS. Zaznaczam, że nie jest to naśmiewanie się z literówki ( bo nie mam w
> zwyczaju), po prostu czasem są one  zabawne:-)))

Analiza geby??? zapytam znajomego lakarza co on na to...:)

Pozdro
Jack

13. Data: 2002-10-26 14:41:05

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. wymaz z gardła można by podciągnąć pod analizę gęby:-)))

Pozdrawiam

Marta

14. Data: 2002-10-28 17:22:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Np. wymaz z gardła można by podciągnąć pod analizę gęby:-)))

Jak dobrze być Kobietą? Nieprawdaż?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

15. Data: 2002-10-28 17:26:42

Od: "Marta" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

:-)))

Marta

16. Data: 2002-10-28 18:04:13

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzieliście te fotografie na płocie Ogrodu Botanicznego i Łazienek
Królewskich?
Już raz o nich było ale nikogo one nie ruszyły.
Bo i po co koro każdy "rusza się w zaciszu" ciepła domowego.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

help!!!!! co z sosnami?
potrzebujesz kory sosnowej, podłoża torfu - SPRAWDZ
Irga jak sadzić?
Piotr Adwentowski - ad.: poszukuje krzewow dzikiej rozy
tuje brązowieją