Re: Czy można uniknąć konfliktu interesów i jaktosię robi

Data: 2002-09-21 00:13:00
Temat: Re: Czy można uniknąć konfliktu interesów i jaktosię robi
Od: "Sarna" <m...@b...gnet.pl>

cholera,All-a niech mnie diabli....
Ciemna noc ,mialam nie zagladac do komputera,ale tak sie zlozylo....
Nie powinnam sie chwalic,ale co tam...
Zapalilam jakas trawke.... cos,po czym lubi sie rozmyslac i medytowac na
rozne tematy( przynajmniej ja tak mam )...czytam sobie jeszcze raz posty i
nie moge uwierzyc!!Jakze inaczej wszystko rozumuje,slowa staja sie
trojwymiarowe.Zupelnie inaczej odbieram Twoje tresci niz wczesniej ...A juz
myslalam ,ze nie mamy wspolnego zaczepienia w logice rozumowania,a tu taka
niespodzianka...
Jestem pod wrazeniem ,chociaz jeszcze nie wiem czy tresci,czy jej
odbioru... co za roznica...Kolejny dowod na to jak bardzo mozna byc
omylnym...a wszystko zalezy od nastawienia......zwracam honor...... na nic
wiecej mnie dzis nie stac......................
pozdr,
sarna