Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?

From: k...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?
Date: 29 Oct 2002 13:45:24 +0100

> Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> No to zróbmy "doświadczenie". Spróbuję się odezwać, oczywiście
> przedstawiając temat bardzo dobrze sprawdzającej się u mnie diety
> optymalnej.

w to krysiu nikt nie watpi ze ci na tej diecie jest jak u pana boga za piecem

> I zobaczymy, jak zareagują na to nasi "sympatycy": Jan Werbiński i
> czarnyjan.

krysiu na ciebie to juz tylko smiechem mozna zareagowac

> A okazją jest program w Polsacie z 28.10.02 r. na temat diety optymalnej.
> Przedstawię go w osobnym wątku. I jestem prawie pewna, że zaczną mnie kąsać.
> No, ale zobaczymy, może się tym razem mylę?

widze ze masz jusz spam przygotowany tylko nie masz ikazji /pretekstu aby go
podesłac na grupe

> diety
>
> Tak, też tak kiedyś myślałam, że grupa jest po to, aby wymieniać się
> doświadczeniami w stosowaniu różnych diet i efektami i właśnie po to,
> aby w ten sposób sobie pomagać w swoich własnych problemach.

a z kim ty sie wymieniłas doswiadczeniem skoro jestes zamknieta??

> Jeśli ktoś ma bardzo pozytywne doświadczenia z jakąś dietą, to dlaczego
> jest za to atakowany i to w niewybredny sposób?
> Ciekawe, jak będzie tym razem...

krysiu tym razem bedzie jak zawsze smiech na grupie :) lub usmieszki
politowania nad toba

> Pozdrawiam wszystkich poszukujących dobrej dla siebie diety
> (cokolwiek to znaczy)
> Krystyna

napisala krysia która juz nie szuka bo juz znalazła;
wiec po co pisze i czyta grupe skoro juz znalazła diete która ja zbawi???