Czy my przetrwamy?

11. Data: 2005-06-02 11:55:32

Temat: Re: Czy my przetrwamy?
Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d7mrle$f19$1@inews.gazeta.pl...

> To samo co teraz bo ciągle się kochamy, ale nie potrafię odpowiedzieć co
> nas
> łączy, oto rozkład tygodnia:
> - rano ja do pracy, ona z dzieckiem,
> - późnym popołudniem ja z pracy, jemy obiad, bawię się z małym,
> - wieczorem idziemy spać,
> - w weekend zakupy i leniuchowanie...

To teraz spojrzenie z innej strony, załóż że taki sam jak jesteś dla ONEJ,
byłbyś dla innej kobiety........ przetrwalibyście?

Pozdrawiam
Andrzej

12. Data: 2005-06-02 11:59:33

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czego się spodziewałeś?? Normalny rytm życia.
> Co nie znaczy, że nie można go sobie urozmaicać, jakieś wyjścia, wyjazdy
> nawet z dzieckiem jeżeli nie macie z kim zostawić.
> Nie każdy dzień musi wyglądać jak codzień, ale tu też potrzeba trochę
> inicjatywy.
>
> Swoją drogą wspólny rytm życia Was na pewno łączy.
>
> Co Was kiedyś łączyło? (nie musisz tu odpowiadać). Co z tych rzeczy
> przestało? Co nadal łączy? (ponawiam te pytania w celu głębszego
> przemyślenia).

Już pisałem, że ciągle łączy nas to samo ale nie wiem co, napisałem o
rozkładzie tygodnia, czyli nas łączy po prostu normalne życie, nie wiem o co
mnie pytasz????? Nie zbieramy znaczków czy pocztówek albo pokemonów.
Acha, może chodzi że lubimy pierdzieć??? :-)

A Ciebie co łączy?

13. Data: 2005-06-02 12:00:12

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> łączy, oto rozkład tygodnia:
> - rano ja do pracy, ona z dzieckiem,
> - późnym popołudniem ja z pracy, jemy obiad, bawię się z małym,

Na pierwszy rzut oka łączy Was codzienne wspólne życie. Jego jakość zależy
wyłącznie od Was.

Margola

14. Data: 2005-06-02 12:01:06

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To teraz spojrzenie z innej strony, załóż że taki sam jak jesteś dla ONEJ,
> byłbyś dla innej kobiety........ przetrwalibyście?

No to tutaj nie będę oryginaly i powiem jak prawdziwy facet, że inna to by
mnie na rękach nosiła :-)

15. Data: 2005-06-02 12:01:45

Od: "Ania K." <ania-kwiecien@_wywalto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, może chodzi że lubimy pierdzieć??? :-)

Jednak troll...

Ania >:-)<-<
gg 1355764

16. Data: 2005-06-02 12:03:05

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to tutaj nie będę oryginaly i powiem jak prawdziwy facet, że inna to by
> mnie na rękach nosiła :-)

Daleko by zaniosła ?

Pozdrawiam
Andrzej

17. Data: 2005-06-02 12:04:06

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
ONEJ,

> No to tutaj nie będę oryginaly i powiem jak prawdziwy facet, że inna to by
> mnie na rękach nosiła :-)

Może tu leży pies pogrzebany. Tradycyjnie bywało, że to raczej mężczyźni
nosili kobiety na rękach, więc jakoś niemęsko jest oczekiwac tego od kobiet
;)

Margola

18. Data: 2005-06-02 12:04:38

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <ania-kwiecien@_wywalto_o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> Jednak troll...

No co Ty, dla mnie to w końcu jakiś dowód że zna co nieco z życia
małżeńskiego ;)

Pozdrawiam
Andrzej

19. Data: 2005-06-02 12:05:23

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak troll...

Co ty masz z tym trollem????
Piszę poważnie, ja walę głośne, ona śmierdzące cichacze i się z tego śmiejemy.

20. Data: 2005-06-02 12:06:55

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ty masz z tym trollem????
> Piszę poważnie, ja walę głośne, ona śmierdzące cichacze i się z tego
> śmiejemy.

No widzisz, brakuje w waszym małżeństwie urozmaiceń. Myślałeś nad tym by ją
zaskoczyć jakimś przeciągłym, trzy razy zmieniającym ton?

Pozdrawiam
Andrzej

RM, było: moje małżeństwo....
Ruch Patriotyczny w Jeleniej Górze