Czy my przetrwamy?

21. Data: 2005-06-02 12:08:59

Temat: Re: Czy my przetrwamy?
Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daleko by zaniosła ?

Nie wiem. Jedno wiem, że dbam o rodzinę o siebie wcale.
Nawet nie pamiętam, kiedy sobie coś kupiłem wyłącznie dla siebie.
Po prostu nie chce niczego dla siebie.

22. Data: 2005-06-02 12:11:57

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No widzisz, brakuje w waszym małżeństwie urozmaiceń. Myślałeś nad tym by ją
> zaskoczyć jakimś przeciągłym, trzy razy zmieniającym ton?

W tej kwestii już jest małe pole do popisu.
Zaskoczyłem ją kiedyś w ciemnościach podpalanym, ale był większy smród, bo mi
się włosy na du..ie zajęły :-)))

23. Data: 2005-06-02 12:12:52

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> W tej kwestii już jest małe pole do popisu.
> Zaskoczyłem ją kiedyś w ciemnościach podpalanym, ale był większy smród, bo
mi
> się włosy na du..ie zajęły :-)))

Dobra. Wątek ignorowany. Szkoda czasu.

Margola

24. Data: 2005-06-02 12:26:01

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra. Wątek ignorowany. Szkoda czasu.
>
> Margola

Acha no to łączy nas poczucie humoru, którego tobie brakuje.

25. Data: 2005-06-02 13:31:37

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty abc mnie niestety
powstrzymują:

> Nie wiem. Jedno wiem, że dbam o rodzinę o siebie wcale.
> Nawet nie pamiętam, kiedy sobie coś kupiłem wyłącznie dla siebie.
> Po prostu nie chce niczego dla siebie.

Jak nie chcesz niczego dla siebie to po kiego Ci związek?

PC

26. Data: 2005-06-02 15:28:58

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości

> Acha no to łączy nas poczucie humoru, którego tobie brakuje.

wk, co się chowasz za abcem?

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

27. Data: 2005-06-02 17:38:23

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nie oglądała "M jak Mdłości" bo znowu będzie siedzieć do niewiadomo
której.
> I jak by zareagowała gdyby nasze dziecko też tak późno zasiadało do
lekcji...

> Powiedziała mi "Goń się!" co mnie ścięło z nóg, nigdy czekoś podobnego
mnie
> nie spotkało! Wytknęła mi wszystko od a do zet: że czuje się ze mną
> zestresowana, że nie czuje się jakby była u siebie (od 2 miesiący
mieszkamy
> na nowym mieszkaniu), że nic tylko zwracam jej uwagę, itp.

Wiesz, to jest dorosła osoba i skoro studiuje to niech się uczy tak jak jej
wygodnie - jesli woli uczyć sie w ostatniej chwili i jakoś te egzaminy
zdaje - odpuśc, nie zwracaj uwagi. Jesli oglada "M jak milósc" a w
mieszkaniu nie ma chwilowo pożaru, nic się nie wali - niech ogląda. Inne
rzeczy zrobi później.

Nawet, jeśli przez jej bałaganiarstwo czy robienie wszystkiego w ostatniej
chwili coś się nie uda - to dobrze - to JEJ się nie uda i może wtedy
zrozumie, że trzeba sobie jakoś lepiej zorganizować czas.

Natomiast trucie komuś nad głową, co ma robic i kiedy "dla dobra tej osoby"
może wywołać tylko agresję osoby tak pocuczanej.
To się właśnie stało - ukochana wygarnęła Ci, że bez przerwy się czepiasz,
że nie czuje się "u siebie".
Nie zmienisz jej na "swój obraz i podobieństwo" - ona nigdy nie będzie
pedantką, tak jak Ty.
A Twoj pedanteria, odkładanie wszystkiego DOKŁADNIE i NATYCHMIAST na miejsce
moze być odczytana jako czepianie się drobiazgów. W kązdym razie ja bym
tak odczytała. Jeśli wiecie, gdzie są pieniądze, paszporty, klucze i polisa
ubezpieczeniowa - to dobrze. Ręczniki, skarpetki i gazety nie musza być
idealnie poskładane na kupki o dokładnie ustalonych wymiarach.
Oczywiscie nie jestem zwolenniczką skrajnej anarchii w mieszkaniu ;-) ale
nie oczekuj, ze ukochana będzie się czuć swobodnie bez przerwy pouczana co ,
gdzie, kiedy i jak ma robić, żeby Cię zadowolić.

Inne punkty Twojego wyliczenia pomijam - grupowicze Ci odpisali.
O.
Poza tym, jeżeli robi wszystko na ostatnią chwilę ale nie zawala terminów -
to jest wszystko dobrze, jeśli płaci rachunki w ostatniej chwili ale
elektrownia jeszcze nie nalicza karnych odsetek a gazownia nie odcięła
gazu - jest w porządku.
Dopiero gdyby jakaś sprawa byłaby ewidentnie zaniedbana - mógłbyś mieć o to
uzasadniony żal.

http://www.gazeta.pl/usenet/

28. Data: 2005-06-02 20:17:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania K. <ania-kwiecien@_wywalto_o2.pl> napisał(a):

> Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> Jednak troll...

netname: BZWBK-AS
descr: Bank Zachodni WBK S.A.

Na to idą opłaty za moją Visę?

JoP

29. Data: 2005-06-03 06:38:09

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wk, co się chowasz za abcem?

za nikim się nie chowam, wogóle o co chodzi?

30. Data: 2005-06-03 06:41:02

Od: "abc" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> netname: BZWBK-AS
> descr: Bank Zachodni WBK S.A.