Czy na patelni teflonowej można piec w alkoholu??

1. Data: 2001-12-19 17:10:26

Temat: Czy na patelni teflonowej można piec w alkoholu??
Od: "Kasia" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytkich

Mam pytanie: Czy na patelni teflonowej można zapiekać coś w winie? Czy mogą
się wtedy wytworzyć jakieś trujące substancje zagrażające zdrowiu? Np.:
piekę schabowe i chcę je polać białym winem, następnie czekam aż wyparuje i
następnie dodaję resztę jak w przepisie.
Kasia
Za odpowiedz z góry bardzo thx

1. Data: 2001-12-19 22:46:43

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <c...@c...pl> a écrit dans le message news:
9vqhnl$an4$...@n...tpi.pl...

> Mam pytanie: Czy na patelni teflonowej można zapiekać co? w winie? Czy
mog?
> się wtedy wytworzyć jakie? truj?ce substancje zagrażaj?ce zdrowiu? Np.:
> piekę schabowe i chcę je polać białym winem, następnie czekam aż wyparuje
> następnie dodaję resztę jak w przepisie.

Moga (ol)

Ewcia
(smiertelnie powazna)

--