Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach? Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?

Data: 2009-05-10 14:59:46
Temat: Re: Czy nie jest tak,że terror żywych nakazuje zmarłym grzecznie leżeć w trumienkach?
Od: i...@g...pl

On 10 Maj, 16:03, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie i...@g...pl <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Nie. Twoje stwierdzenie, że związek co "nie ma z niego dzieci" nie jest
> normalny. Osoby żyjące w homoseksualnym związku ze sobą tych dzieci
> "normalnie" mieć nie będą, tak samo tysiące innych z (pobłogosławionych
> przez KK) związków. I niekoniecznie dlatego, że w jakichś tam założeniach
> biologicznych są zdolni do płodzenia.
> Co to w ogóle znaczy "zdolni do płodzenia"? Że pochwę ma kobieta i jajniki
> dwa? A mężczyzna potrafi się zmusić do wytrysku?
> Niepłodność to również niemożność zagnieżdżenia zarodka w ścianie macicy.

> [...]

Ty mi tu, Qra, o bezpłodności nie rozmywaj, bo ja nigdzie nie pisałam
o bezpłodności, lecz o "niemaniu dzieci". Nie rozróżniasz niuansu. Nie
można nazwać bezpłodnym związku dwóch pedziów lub dwóch lesbijek,
ponieważ nigdy nie było tu nawet samego założenia płodności. I co tu
ma KK do roboty - też nie wiem, choć go wpychasz na zaczepkę (potem
będziesz mi zarzucać, że to ja pcham KK do kazdej dyskusji) - ja nie
wspomniałam nawet jednym słowem o KK.

Bezpłodność to niemożność posiadania potomstwa przez osoby
heteroseksualne pomimo biologicznych/somatycznych wskazań do jego
posiadania (różnica płci i odp. "wyposażenie"). To Ty używasz słowa
"bezpłodność" w odniesieniu do homo, ja umyślnie je omijam, bo nie o
bezpłodność tu chodzi, lecz o zupełny brak chocby minimum
biologicznego "wyposażenia" w zwiazku, wyposażenia pozwalającego
uruchomić biologiczny mechanizm rozmnażania - nie ma czegoś takiego
jak jajo o jajo, ani witka o witkę, w biologii. Związki/kombinacje
homo nie są zgodne z biologią i celami danego (NIE TYLKO LUDZKIEGO)
gatunku. Równie wielką nienormalnością jest międzygatunkowe
kojarzenie - np. człowiek z psem lub z koniem: dzieci z tego ni ma,
więc nie jest to prawidłowy zestaw :-> .