Czy przysługuje pomoc pielęgniarki środowiskowej?

1. Data: 2002-12-20 14:39:57

Temat: Czy przysługuje pomoc pielęgniarki środowiskowej?
Od: "Paweł Michalewicz" <tangam(antyspam)@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Starsza osoba po wylewie i miesięcznym pobycie w szpitalu została z niego
wypisana i odwieziona do córki do domu. Ponieważ krwiak w mózgu nie do
końca ustąpił nadal są poważne problemy ze wzrokiem, słuchem, ruchem
(paraliż 2 nóg i prawej ręki).
Ponieważ osoba wymaga stałej opieki a córka jako kobieta ma ogromne
problemy z obracaniem, myciem etc, nie mówiąc o cewnikowaniu zmienianiu
pieluch itp. wskazana byłaby pomoc.
Moje pytanie jest takie: czy przysługuje pomoc córce w sprawowaniu opieki
nad jej matką? Jeśli tak to jak "załatwić" taką pielęgniarkę.
W głowie mi się to wszystko nie mieści, bo po wypisaniu ze szpilata już
zupełnie ciężko sobie poradzić (koszty pieluch, cewników, leków), ale
najgorsza jest niemoc fizyczna.

Prosze bardzo o sensowne porady.

pozdrawiam Paweł
e-mail: bez (antyspam) w adresie

2. Data: 2002-12-20 19:38:25

Od: "KingaKa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W głowie mi się to wszystko nie mieści, bo po wypisaniu ze szpilata już
> zupełnie ciężko sobie poradzić (koszty pieluch, cewników, leków), ale

Płatna opiekunka z opieki społecznej-2 godziny dziennie około 300zł/m-c.
Trzeba zgłosić w poradni rejonowej,będzie bezpłatnie przychodzić raz
dziennie pielęgniarka,ale tylko zrobić niezbędne zabiegi.
Najlepiej wynająć jakąś znajomą bezrobotną osobę wyjdzie chyba taniej.
Pozdr.Kinga

3. Data: 2002-12-20 21:07:14

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Dec 2002 20:38:25 +0100,"KingaKa" <k...@w...pl>,KingaKa
<atvr6m$7hk$1@news.tpi.pl> napisał/a:

> [...]
> dziennie pielęgniarka,ale tylko zrobić niezbędne zabiegi.
> Najlepiej wynająć jakąś znajomą bezrobotną osobę wyjdzie chyba taniej.

Czyli bezrobotną pielgniarkę? :DDDDDDDD
Widziałaś bezrobotne pielęgniarki?

Kaja

4. Data: 2002-12-20 22:58:55

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli bezrobotną pielgniarkę? :DDDDDDDD
> Widziałaś bezrobotne pielęgniarki?

ja widzialem. sporo.

zdziwiona?

Adam

5. Data: 2002-12-20 23:07:47

Od: "La Luna" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli bezrobotną pielgniarkę? :DDDDDDDD
> Widziałaś bezrobotne pielęgniarki?

Zeby kogos obrocic na lozku, umyc i zmienic pieluche a w miedzyczasie chwile
pogadac - nie trzeba byc pielegniarka.
Przeciez teraz ta osoba zajmuje sie jej corka - tez zapewne nie jest
wykwalifikowana pielegniarka a jakos sobie musi radzic, choc doskonale
rozumiem ze fizycznie moze sobie nie dawac rady, tym bardziej ze przy takiej
chorobie opieka ta jest wymagana przez praktycznie 24 godziny na dobe.

A bezrobotne pielegniarki... Coz w tym dziwnego? Do mnie do pracy co rusz
dzwonia jakies w poszukiwaniu pracy.
A praca tam dosyc niewdzieczna, przynajmniej z pozoru - to oddzial dla osob
powaznie chorych psychicznie.

Pozdrawiam
Agnieszka
--
http://www.zwierzeta.cisza.pl/

6. Data: 2002-12-21 00:01:12

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 20 Dec 2002 23:58:55 +0100,"Adam" <a...@p...onet.pl>,Adam
<au08b0$1gn6$1@arrakis.solutions.net.pl> napisał/a:

> ja widzialem. sporo.

> zdziwiona?

Zdziwiona.

--
Pozdrawiam!
Życzę także Zdrowych i Wesołych Świąt

7. Data: 2002-12-21 12:10:13

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Zdziwiona.
A można wiedzieć skąd czerpiesz informacje? Bo raczej nie od kogoś
związanego ze służbą zdrowią :->

Mamy w Polsce kilkatysięcy bezrobotnych pielęgniarek i drugie tyle na dobrej
drodze do stania się bezrobotnymi. Popytaj w IP.
--
Uważam za rzecz wskazaną, by zrozumieć innego | TiNUE cyberHYENA
człowieka jako zwierzę, zanim gotów jestem | ~crocuta crocuta~

8. Data: 2002-12-21 17:46:45

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 21 Dec 2002 13:10:13 +0100,Tinue <t...@w...tlen.pl>,Tinue
<au1leo$7m3$2@absinth.dialog.net.pl> napisał/a:

> Mamy w Polsce kilkatysięcy bezrobotnych pielęgniarek i drugie tyle na dobrej
> drodze do stania się bezrobotnymi. Popytaj w IP.

Co to jest IP? (Izba Pielęgniarska?)

9. Data: 2002-12-21 23:00:00

Od: Tinue <t...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Co to jest IP? (Izba Pielęgniarska?)

Tak.

10. Data: 2002-12-22 18:41:15

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 20 Dec 2002, Kaja wrote:

> Czyli bezrobotną pielgniarkę? :DDDDDDDD
> Widziałaś bezrobotne pielęgniarki?

raczej nie - trzeba wziac pod uwage, ze pielegniarki
w Polsce zarabiaja na poziomie zasilkow ale pracuja.
Nie ma tak jak przypuszczano nadmiaru pielegniarek,
poniewaz czesc wyjachala za granice a czesc odeszla
od zawodu i pracuje w lepiej platnych zawodach.
Prosze zwrocic uwage, ze pielegniarka ma co najmniej
(moja szwagierka, ktora jest polozna ma wyzsze)
wyksztalcenie srednie z matura. To dosc dobry kapital
aby ksztalcic sie dalej czy szukac innej pracy.
To tylko media i wladza probuja robic z pielegniarek
"tepe istoty drugiej kategorii do noszenia
basenow, ktore niesluszeni domagaja sie
podwyzek". No nie podzielalbym tej
opinii i niedlugo obudzimy sie z reka w nocniku i bedziemy
sprowadzac pielegniarki z Ukrainy i Bialorusi

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Dzień dobry i pytanko!
Bactrim
Atlas of Ophthalmology 2002 [2 CDs], other Medical CDs, Human Anatomies, MRI,
siniak
wirusowe zapalenie rogówki