Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?

1. Data: 2013-04-08 12:44:01

Temat: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Taki św. Piotr, niby miał wybierać, bo był wolny,
a i tak się zaparł tak jak mu pszepowiedziano.

Pytanie stare stare jak świat, a jednak zawsze aktualne:
No bo jak świat jest zdeterminowany, to i życie jest zdeterminowane,
to po co wybierać i starać się itp. I tak będzie co ma być. Nie mamy na to
wpływu.

Z drugiej strony to absurd: nie mam wpływu na to czy kupię ser czy buraka?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2013-04-08 12:49:42

Temat: Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 14:44, Stokrotka pisze:
> [...]
> to wpływu.
>
> Z drugiej strony to absurd: nie mam wpływu na to czy kupię ser czy buraka?
jeśli twoja pszyszlosc jest zdeterminowana i nie masz na nią
pływu to połusz sie na torach, aby w popszek. albo
lepszym testem bendzie skok z wierzofca na głufke

3. Data: 2013-04-08 12:53:57

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli twoja pszyszlosc jest zdeterminowana i nie masz na nią
> pływu to połusz sie na torach, aby w popszek. albo
> lepszym testem bendzie skok z wierzofca na głufke

A skąd wiesz , że moja pszyszłość jest zdetermnowana na samobujstwo?
Lenię się pszed komputerem i do najbliższego wieżowca mam pewnie 2km.
Za daleko. Nie hce mi się.
Tory są, ale tak wiele, że na pewno trafię na ten nieużywany,
poza tym za zimno jest by się kłaść na ziemi. Też mi się nie hce.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2013-04-08 13:13:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 14:44, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Przyszłość nie jest zdeterminowany, przeszłość jest zdeterminowana,
tak więc jeśli Chiron jest wiecznie obłudny, bez trudu powiesz że za
tydzień Chiron znowu będzie obłudny, bo jest zdeterminowany
przeszłością, czyli wiecznie przeszłość powtarza. Ktoś uwalniający się
z determinantów przeszłości jest w przyszłości nieprzewidywalny.

5. Data: 2013-04-08 13:14:22

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 14:53, Stokrotka pisze:

> A skąd wiesz , że moja pszyszłość jest zdetermnowana na samobujstwo?
nie dowiemy się tego puki się nie żócisz. jak jest, to razem
z toba pagibnie nofoczesna ortografja jak nie, to pociag
wychamuje a s fiszofca albo sapdniesz albo polecisz f pszecifnym kierunku
> [...]
> Tory są, ale tak wiele, że na pewno trafię na ten nieużywany,
> poza tym za zimno jest by się kłaść na ziemi. Też mi się nie hce.
to moze feś stszykafke 10ml i sproboj nim testu na pofietsze
f szyle. czy tesz ci sie niehce ?

6. Data: 2013-04-08 13:17:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>przeszłością, czyli wiecznie przeszłość powtarza. Ktoś uwalniający się
>z determinantów przeszłości jest w przyszłości nieprzewidywalny.

Wydaje ci się, że znasz pszyszłość Chirona, bo znasz jego pszeszłość.
Są jednak tacy, co znają czyjąś pszyszłość, a nie znają tego kogoś.
Nie mają więc podstawy do wnioskowania.
A mimo to znają pszyszłość i ona się sprawdza.
Np gdy tak zwane medium opowiada o tym co się dzieje,
lub co będzie dziać się niedługo wiele kilkometruw dalej.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-04-08 13:18:55

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to moze feś stszykafke 10ml i sproboj nim testu na pofietsze
> f szyle. czy tesz ci sie niehce ?

Nawet stszykafki nie mam.:)

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

8. Data: 2013-04-08 13:27:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Kwi, 15:17, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:

> Wydaje ci si , e znasz pszysz o Chirona, bo znasz jego pszesz o .
> S jednak tacy, co znaj czyj pszysz o , a nie znaj tego kogo .
> Nie maj wi c podstawy do wnioskowania.
> A mimo to znaj pszysz o i ona si sprawdza.
> Np gdy tak zwane medium opowiada o tym co si dzieje,
> lub co b dzie dzia si nied ugo wiele kilkometruw dalej.
>
> --
> (tekst bez: , ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, cz sto nielogiczny, ktury ludzie oci ali umys owo,
> na ucaj bezmy lnie nast pnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

Tylko przeszłość jest zdeterminowana, jeśli ktoś wiecznie obiecuję że
rzuci picie a tego nie robi, bez problemu sprawdzi się twoje
stwierdzenie, że za kilka lat umrze na marskość wątroby. Bo on
wiecznie przeszłość powtarza. A gdy ten pijak uwolni się z- powtórka
panie Janie- bo podejmie wybór uwalniający , twoja diagnoza będzie
warta wyśmiania.

9. Data: 2013-04-08 13:32:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 14:44:01 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:
> [...]
>
> wpływu.
>

> Z drugiej strony to absurd: nie mam wpływu na to czy kupię ser czy buraka?

Byc moze masz wplyw na to czy sie pogodzisz z byciem zdeterminowana czy sie wciaz
bedziesz przeciw temu buntowac i cierpiec z racji tego buntu.
Ale to -czy masz na to wplyw- tez nie jest wcale takie pewne ;P

10. Data: 2013-04-08 13:35:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 14:44:01 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Z drugiej strony to absurd: nie mam wpływu na to czy kupię ser czy buraka?

No, skoro kupujesz buraka, to i sera :-]

Pilka nozna
O winie i karze.
Czy da sie znalezc na grupie trzy kobiety
Jak Ewa zdobyła władzę
Molestowanie w przestrzeni publicznej.