Czy rak/nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?

11. Data: 2001-10-26 19:42:20

Temat: Re: Czy rak/nowotwory sa w 100% niezarazliwe ?
Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@p...com> napisał w wiadomości
news:9r906r.3vvl7e1.1@to.robota.cypla.jest...
> W <9r7cub$mrv$1@news.tpi.pl> tako rzecze Harry Haller

> Zapamiętaj Autora pytania. On jeszcze nieraz Cię zadziwi. Dlatgo dużo
> osób, żeby nie osłupieć ze zdziwienia, prewencyjnie umieściło Go w
> KillFile :-)

Wlasnie - ZAPAMIETAJ!
Jesli dotad nie wierzyles w Trolle,
to teraz przyszedl ten wlasciwy moment,
by to uczynic
Ja sobie nie wlaczam zadnego filtra,
bo jest niezly ubaw i kabaret, gdy po
ciezkim dniu pracy poczytac mozna posty niejakiego
Expierda vel Jacka vel Dariusza.
Swoja droga niezle pier... kolo
pa
jasio

12. Data: 2001-10-26 20:44:32

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasio napisał:

> [...]
Ja sobie nie wlaczam zadnego filtra,
bo jest niezly ubaw i kabaret, gdy po
ciezkim dniu pracy poczytac mozna posty niejakiego
jasia.
Swoja droga niezle pier... kolo

> pa
> jasio

jasiu idz sie wysikaj przed spaniem i nie marudz wiecej.

Zarazliwosc z tradycyjnym sensie z podatnosc na zachorowanie na raka,
osob towarzyszacych chorom to i bliskie i odlegle pojecia.
Ale jezeli jasio che dostac Nobla z medycyny, to niech udowodni i
wykaze,
ze nierazliwosc jest 100%
i gdy kapie sie na basenie, wyciera tym samym recznikiem, witamy sie,
z chorym na raka skory, czy pluc to jestesmy w 100% bezpieczni i
zawsze.

Niech ten jasio wysyli swoj mozdzek to zacytuje prace w medline na
obrone swojej tezy
a gdy takich nie znajdzie, to niech jasio idzie sie wysikac i do lozka
marsz.

13. Data: 2001-10-27 10:32:55

Od: "isradypina" <i...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Harry Haller" <h...@i...pl> wrote in message

> Bez komentarza.
> Myślałem , że takie pytania można znaleźć tylko
> na listach amerykańskich.

Prawem głupiego pytać, obowiązkiem mądrego odpowiadać. Niestety jakoś nikt
nie chce (może nie potrafi) odpowiedzieć rzeczowo na pytanie kol. Dariusza.
Przecież jeżeli możliwe jest np. hodowanie in vitro nieśmiertelnych linii
komórek nowotworowych, to niewykluczone że podobna linia mogłaby rozwijać
się też w żywym organizmie (gdyby ją tam przeszczepić)... Nawet jeżeli
obecnie nie są znane takie linie (a nie wiem, czy są) to niewykluczone, że
istnieją nowotwory zdolne kolonizować inne osobniki. Jeżeli gdzieś się mylę,
proszę wytknąć mi błąd.

A poza tym istnieje pogląd, że nie ma głupich pytań, za to zdarzają się
idiotyczne odpowiedzi.

Nara.

14. Data: 2001-10-27 16:39:59

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isradypina" <i...@m...pl> napisał w wiadomości

> "Harry Haller" <h...@i...pl> wrote in message

> A poza tym istnieje pogląd, że nie ma głupich pytań, za to zdarzają się
> idiotyczne odpowiedzi.
Generalnie sie nie mylisz, tak sie sklada, ze kol. Dariusz vel Jacek
vel Ekspert, to grupowy troll, ktory teraz akuratnie sie na te grupe
przypaletal.
Niektorzy daja sie prze niego sprowokowac do durnowatych
dyskusji. Nie zna sie na niczym, a swoimi metnymi wypowiedziami
robi ludziom wode z mozgu.
Sa dwa wyjscia: albo sobie goscia filtrowac, albo
czytac i smiac sie do rozpuku.

pozdrawiam
jasio

15. Data: 2001-10-27 16:47:17

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jasio napisał:

> Użytkownik "isradypina" <i...@m...pl> napisał w wiadomoœci

Generalnie sie nie mylisz, tak sie sklada, ze kol. jasio, to grupowy
> [...]
robi ludziom wode z mozgu.
Sa dwa wyjscia: albo sobie goscia filtrowac, albo

idz sie jasio wysikac i nie zmieniaj tak czesto e-maili,

myslalem ze poza trolami bywaja na tej grupie ludzie ktorzy mysla i sie
nie zawiodlem
w temacie.
Istotnie.
Nie znalazl sie nikt kto by sie podpisal, ze wszystkie nowotwory sa w
100% niezarazliwe, bo i taki jest stan wiedzy, ze nie mozna wykluczyc
nowotworow, ktore
beda zarazliwe przez dotyk, wydychane powietrze, wspolne srodki
higieniczne, ubranie, toalete.

Ale jezeli trol jasio twierdzi ze to niemozliwe to niech trol jasio
to udowodni, przedstawiajac zrodla.

I to nie jasiowe zrodla ale dowody , Medline i inni.

I pamietaj jasio, nigdy wiecej trolowania, bo to nie psedskole, a gdy ze
swoim malym rozumkiem nie organias tematu to siec cicho.
Wtedy odpowiedza ci co znaja sie.

Jacek

16. Data: 2001-10-27 17:30:36

Od: "Piotr Schulz" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym istnieje pogląd, że nie ma głupich pytań, za to zdarzają się
> idiotyczne odpowiedzi.

Same nowotwory nie są zaraźliwe, ale niektóre wirusy (np. Herpes Simplex
Virus-8, Human Papillma Virus-16, 18, 31, 33) + predyspozycja genetyczna
albo pech = nowotwór. HSV wywołuje mięsaka Kaposiego, HPV raki szyjki macicy
(przenoszone drogą płciową), a HTLV białaczki. Pewnie są też stada innych.
Więc jak widać pytanie wbrew pozorom nie jest takie głupie.

17. Data: 2001-10-27 22:40:31

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jasio napisał:
>
> idz sie jasio wysikac i nie zmieniaj tak czesto e-maili,
Odwal sie koles od moich e-maili.
Skoros taki wszchwiedzacy, to nieobca powinna
byc Tobie wiedza, ze "troll" pisze sie przez
dwa "l".
Pisz duzo na grupe - ubaw jest po pachy
pa
jasio