Czy tak bardzo Wam się nudziło?

51. Data: 2014-10-15 23:24:43

Temat: Re: Czy tak bardzo Wam się nudziło?
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Chociaż nie jestem wielką fanką wątróbki, to akurat kurzęcą z dodatkiem
> jabłek lubię i niegdyś często jadałam. Pamiętam, że raz zaserwowałam
> ją koledze, nie wiedząc, że on wątróbki nie lubi, a tę zjadł i jeszcze
> długo potem wspominał.

Przynajmniej ten jeden nie narzekał, że mu to jabłko leży na wątrobie.

--
Jarek

52. Data: 2014-10-15 23:35:24

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

on napisał:

> klonom czeremchy juz nie odpisuje

Słusznie -- takie osobliwości botaniczne, to najlepiej
od razu na pl.rec.ogrody (chyba żeby to jakaś lipa była).

--
Jarek

53. Data: 2014-10-15 23:49:14

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 22:04:49 UTC+2 użytkownik ja napisał:

> Tylko z grzecznosci Ci odpisuje
>
> Ostatni raz.
>

> Napisałam "ciach bzdury" bo niestety Twoja wypowiedz pokazuje brak
>
> elementarnego czytania (i rouzmienia) postow na grupie.
>

> Szkoda. Pamietam Cie z okresu, kiedy cos na grupe wnosilas. Teraz
>
> wnosisz tylko "obronce XL za wszelka cene.. nawet cene wlasnej godnosci.
>

> I to by bylo na tyle.. klonom czeremchy juz nie odpisuje, mozecie sie
>
> nie trudzić i nie odpowiadac na moje posty
>

> dziekuje :)

Nie ma na co :-)

54. Data: 2014-10-16 00:35:00

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2014 13:41:20 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-10-15 11:21, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Ja parzę często. Odwalsie!

Wiedziałam, że mogłabym Ci powyjadać ;)

M.

55. Data: 2014-10-16 09:59:21

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 21:50:59 UTC+2 użytkownik ja napisał:

> wow czeremcha w dwoch/trzech/... (?) osobach...

Chyba faktycznie coś ci się nieźle miesza...

> Dosc tych "prawd objawionych"!!! Od tego sa lekarze, nie ja..

Jak widać - czas, byś sobie zajął kolejkę...

Ania

56. Data: 2014-10-16 10:06:35

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 października 2014 22:04:49 UTC+2 użytkownik ja napisał:

> Napisałam "ciach bzdury" bo niestety Twoja wypowiedz pokazuje brak
> elementarnego czytania (i rouzmienia) postow na grupie.

Ty za to postów nie czytasz. Wyszukujesz tylko autorów - żeby niezależnie od tego co
piszą - rzucić się z inwektywami.

> Szkoda. Pamietam Cie z okresu, kiedy cos na grupe wnosilas.

Ja nie pamiętam za to żadnego twojego postu - wnoszącego cokolwiek... I dotyczącego
tematu grupy.

> Teraz wnosisz tylko "obronce XL za wszelka cene.. nawet cene wlasnej godnosci.

Mojej godności nie ubyło, więc cena - żadna. I zapewniam cię - w wielu punktach wiele
osób ma takie samo zdanie jak Ikselka - tylko nie chce go wyrazić, żeby się nie
"podłożyć" takim indywiduom jak ty. Ja już z takich obaw dawno wyrosłam.

> I to by bylo na tyle.. klonom czeremchy juz nie odpisuje, mozecie sie
> nie trudzić i nie odpowiadac na moje posty

Jakim klonom, to już obsesja i paranoja. Jeśli dwie osoby mają podobne zdanie - inne
niż twoje - to znaczy że ktoś kombinuje z mnożeniem nicków? Do lekarza!

Ania

57. Data: 2014-10-16 13:54:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Oct 2014 23:24:43 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Przynajmniej ten jeden nie narzekał, że mu to jabłko leży na wątrobie.

Jabłko od Ewy utkwiło Adamowi zupełnie gdzie indziej.

58. Data: 2014-10-16 14:05:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Oct 2014 01:06:35 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> [...]
co piszą - rzucić się z inwektywami.

> Ja nie pamiętam za to żadnego twojego postu - wnoszącego cokolwiek... I dotyczącego

Ba :-)

> [...]
"podłożyć" takim indywiduom jak ty. Ja już z takich obaw dawno wyrosłam.

Oczywiście, ja rozumiem i wiem, że nie każdy ma na tyle tupetu i obeznania
z idiotami, żeby z nimi sobie dawać spokojnie radę.

> Jakim klonom, to już obsesja i paranoja. Jeśli dwie osoby mają podobne zdanie -
inne niż twoje - to znaczy że ktoś kombinuje z mnożeniem nicków? Do lekarza!

Widzenie wszędzie kolejnych wcieleń "wroga" to typowy objaw chorobowy... Tu
musi się rodzina zająć pacjentem, doprowadzić, bo sam do lekarza nie trafi
raczej.

59. Data: 2014-10-16 16:09:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Przynajmniej ten jeden nie narzekał, że mu to jabłko leży na wątrobie.

Właśnie się teraz zastanawiam, że skoro tak wspominał, to może coś i
zaległo. Ale raczej dobrze wspominał.

Ewa

60. Data: 2014-10-16 16:28:47

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Właśnie się teraz zastanawiam, że skoro tak wspominał, to może
> coś i zaległo. Ale raczej dobrze wspominał.

Nie każdemu łatwo przyznać się do zaległości.

Jarek

--
A tymczasem leżę pod gruszą
Na dowolnie wybranym boku

Paluchy w jedzeniu.
Knajpa
Festiwal Słoików Świata
Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,