Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,

1. Data: 2014-10-01 01:42:03

Temat: Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Od: a...@s...net szukaj wiadomości tego autora

Zawsze przypuszczalam ze Parady Rownosci
sa liczne nie bez powodu.

Basia

Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach, 50 tys. takich par wychowuje dzieci

Takie dane płyną z badań Państwowej Akademii Nauk przeprowadzonych w ramach projektu
"Rodziny z wyboru w Polsce".

Naukowcy z Instytutu Psychologii PAN, którzy sporządzili raport, chcieli sprawdzić,
jak wygląda jakość życia osób nieheteroseksualnych w Polsce. Jak zaznaczają, jest to
pierwsze tak kompleksowe badanie tego tematu na świecie. Zostało ono rozpisane na
trzy lata i swoim zakresem objęło aż trzy tysiące osób w wieku od 18 do 81 lat, które
przez minimum pół roku były w związku z osobą tej samej płci.

Czego dowiadujemy się z badania? Między innymi tego, że w związkach osób tej samej
płci to matki i ich partnerki znacznie częściej wychowują dzieci niż ojcowie wraz ze
swoimi partnerami (ci tylko w 7 proc. przypadków). Zazwyczaj o sytuacji domowej nie
wiedzą nauczyciele. Jedynie co czwarty z nich zdaje sobie sprawę, że któryś z jego
uczniów jest wychowywany przez osoby nieheteroseksualne. 14 proc. dzieci twierdzi, że
nikt w ich otoczeniu nie wie o specyficznej sytuacji rodzinnej.

Z badania wynika też, że 65 proc. homoseksualistów, którzy żyją w związku mieszka
razem, a aż 93 proc. pozostałych planuje wspólne mieszkanie w przyszłości. Niemal co
dziesiąty badany (9 proc.) zadeklarował posiadanie dzieci, przy czym zdecydowana
większość z nich urodziła się w ich poprzednich, heteroseksualnych związkach.
Zaledwie 8 proc. dzieci homoseksualistów urodziło się, gdy homoseksualnie partnerzy
byli z sobą w związku (w znaczniej mierze były to związki dwóch kobiet).

Przytłaczająca większość badanych, aż 90 proc., deklaruje, że jest szczęśliwa i
zadowolona ze swojego związku. Najważniejsze wartości życiowe to dla nich udany
związek (78 proc.), zdrowie (51 proc.) i przyjaciele (28 proc.). Związki osób
nieheteroseksualnych są też o wiele bardziej partnerskie niż par różnopłciowych.

Badani zapewniają, że większość domowych obowiązków wykonują wspólnie. Ponadto aż 97
proc. z nich swojego partnera lub partnerkę uważa za członka rodziny, podczas gdy wg
danych CBOS związki osób tej samej płci jako rodzinę traktuje tylko 14 proc. ogółu
społeczeństwa (23 proc. jeśli w związku wychowywane są dzieci).

- Dawno nie mieliśmy tak nieżyczliwej atmosfery wokół tej grupy osób, jak dzisiaj.
Straszy się hasłem "gender", często celowo myli się preferencje homoseksualne z
pedofilią. I dlatego patrzę na ten raport jak na ważne źródło informacji do działań
edukacyjnych w społeczeństwie - stwierdził podczas prezentacji raportu z badania
seksuolog prof. Zbigniew Izdebski, który pogratulował badaczom wysiłku i odwagi
włożonych w ten projekt.

http://polska.newsweek.pl/zwiazki-partnerskie-w-pols
ce-geje-lesbijki-lgbt-badania-newsweek-pl,artykuly,3
48848,1.html

2. Data: 2014-10-02 16:47:22

Od: ruski szpieg <r...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.10.2014 o 01:42, a...@s...net pisze:
> [...]
włożonych w ten projekt.

> http://polska.newsweek.pl/zwiazki-partnerskie-w-pols
ce-geje-lesbijki-lgbt-badania-newsweek-pl,artykuly,3

Czego to wszystko dowodzi? Moim zdaniem jednego - że ostracyzm społeczny
względem osób żyjących w homoseksualnych związkach przyniósł pozytywne
rezultaty. Taka potępiana przez większość odmienność skłania do
refleksji, pozwala bardziej docenić partnera oraz możliwość tworzenia z
nim związku.

W chwili kiedy takie związki staną się normą, przestaną być aktami
świadomości a staną się elementem codziennej rutyny tak jak ma to
miejsce wśród heteroseksualistów.

Czy naprawdę warto pompować dalej bańkę promowania homoseksualizmu w
Polsce? Czy nie lepiej, dla dobra wszystkich, poprzestać na takim
systemie jak jest?

3. Data: 2014-10-02 17:37:00

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-01 01:42, obywatel a...@s...net uprzejmie donosi:
> Zawsze przypuszczalam ze Parady Rownosci
> sa liczne nie bez powodu.
>
> Basia

Mnie bardziej interesuje, co oni robią w kuchni.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

4. Data: 2014-10-02 18:03:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-02 17:37, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-10-01 01:42, obywatel a...@s...net uprzejmie donosi:

> Mnie bardziej interesuje, co oni robią w kuchni.

Gotują. Się do boju.

Ewa

5. Data: 2014-10-05 08:04:42

Od: a...@s...net szukaj wiadomości tego autora

On Thursday, October 2, 2014 8:37:00 AM UTC-7, Qrczak wrote:
> Dnia 2014-10-01 01:42, obywatel a...@s...net uprzejmie donosi:

> Mnie bardziej interesuje, co oni robią w kuchni.

Oni?

W wiekszosci to chyba "one" chociazby z tego
powodu ze kobiet jest proporcjonalnie wiecej
nizeli mezczyzn.

Sadze ze w kuchni robia to to co zawsze
robily, gdzy mezczyzn nie byl;o w poblizu :))

Basia

6. Data: 2014-10-12 12:22:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-01 01:42, a...@s...net pisze:

> Zawsze przypuszczalam ze Parady Rownosci
> sa liczne nie bez powodu.

Niestety nie dane mi było wczoraj stwierdzić jak liczna była wrocławska
(oraz ilu było kontrparadzistów), bo nasza czeredka wybrała premierę II
Symfonii na 100 motocykli. Parada będzie jeszcze niejedna.

--
Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

Zupa z cukinii
suszone jabłka
no ogórki na ostro a la ixełka
Słodka bzdura sponsorowana 3-|
CHILD RAPISTS William Korab, M. Kenneth Bien, Arthur Monty Ahalt & James J. Lombardi