Festiwal Słoików Świata

1. Data: 2014-10-04 11:50:18

Temat: Festiwal Słoików Świata
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie usłyszałam w radiu. Może ktoś z obecnych tu warszawiaków się
wybierze.

http://festiwalsloikow.org

Ewa

2. Data: 2014-10-04 12:14:03

Temat: Re: Festiwal Słoików Świata
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Właśnie usłyszałam w radiu. Może ktoś z obecnych tu warszawiaków się
> wybierze.
>
> http://festiwalsloikow.org

Hmm... w Warszawie "Festiwal Słoików" może być dwojako zrozumiany.

--
Jarek

3. Data: 2014-10-04 13:19:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-04 12:14, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Hmm... w Warszawie "Festiwal Słoików" może być dwojako zrozumiany.

Podlaska kuchnia jest prosta i dobra.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

4. Data: 2014-10-04 13:29:59

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Sokołowski wrote:

> Hmm... w Warszawie "Festiwal Słoików" może być dwojako zrozumiany.

myślę, że ta nazwa nie została przypadkiem wybrana :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

5. Data: 2014-10-04 18:07:24

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Właśnie usłyszałam w radiu. Może ktoś z obecnych tu warszawiaków się
wybierze.

http://festiwalsloikow.org

Ewa

******************
po co do Warszawy? Za 24 godziny taki sam festiwal zaczyna się w
Krakowie:((((
pozdr
Stefan

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

6. Data: 2014-10-04 19:56:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... w Warszawie "Festiwal Słoików" może być dwojako zrozumiany.

Jeśli dobrze zrozumiałam, to taka lekka prowokacja była zamierzona.

Ewa

7. Data: 2014-10-04 20:11:46

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Oct 2014 18:07:24 +0200, Stefan napisał(a):

> [...]
>
> Ewa
>
> ******************
> po co do Warszawy? Za 24 godziny taki sam festiwal zaczyna się w

No to co się smucisz? ;)

M.

8. Data: 2014-10-04 23:00:08

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Jeśli dobrze zrozumiałam, to taka lekka prowokacja była zamierzona.

Zupełnie możliwe. Jednak doniesienia z Krakowa, te na temat analogicznego
festiwalu tamże, nieco osłabiają tę teorię.

--
Jarek

9. Data: 2014-10-05 11:35:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zupełnie możliwe. Jednak doniesienia z Krakowa, te na temat analogicznego
> festiwalu tamże, nieco osłabiają tę teorię.

Hm, możliwe, że teoria dorobiona już po fakcie, tzn. po zorientowaniu
się o dwuznaczności. Czy przez organizatorów zamierzona, czy tylko przez
dziennikarzy dorobiona - tego nie wiem. W każdym razie jeden z
organizatorów coś w podobnym tonie powiedział w radiu.

"Festiwal Słoików? Muzeum Słoików? To żart, czy prowokacja uczulonych na
słowo ,,słoik" warszawiaków? Inicjatywa budzi wątpliwości ale
pomysłodawcy przekonują, że słoik jest istotnym elementem każdej kultury
na świecie. Doceniając jego znaczenie, organizatorzy festiwalu otwierają
równocześnie pierwsze na świecie Muzeum Słoików Świata, gdzie będą
znajdowały się zawekowane przysmaki z różnych krajów. Uroczyste otwarcie
muzeum odbędzie się podczas Festiwalu Słoików Świata."

http://aktivist.pl/wekweek-festiwal-sloikow-swiata/

Ewa

10. Data: 2014-10-05 11:53:17

Od: ikselk%g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 5 października 2014 11:35:38 UTC+2 użytkownik FEniks napisał:

> http://aktivist.pl/wekweek-festiwal-sloikow-swiata/

Pomysł ewidentnie durny.

Garus :-)
Milion Polaków żyje w homoseksualnych związkach,
Zupa z cukinii
suszone jabłka
no ogórki na ostro a la ixełka