Czy to już pora umierać?

11. Data: 2006-04-05 09:49:58

Temat: Re: Czy to już pora umierać?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@u...de>,
Waldemar Krzok <w...@c...de> wrote:

> ale nie dobra. Nie ma dobrej pory na umieranie.

Każda jest dobra.

> Waldek, optymista z obowiązku

Chyba pesymista?

Władysław

12. Data: 2006-04-05 23:03:05

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał

> Każda jest dobra.

Nie kazda, nie chciałbym na przyklad dostac zawału siedzac na sedesie.

Protxz

13. Data: 2006-04-06 04:39:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Protz" <n...@m...pl> wrote in message

> Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał

> Nie kazda, nie chciałbym na przyklad dostac zawału siedzac na sedesie.
>
> Protxz

Nie wciągnęłoby...

14. Data: 2006-04-06 06:12:05

Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napsal(a):
> przepis na sałatkę - /cyt./ Tabule - sałatka alpejska.
>
> I dalej - jak wiadomo - kuskus, pomidory, papryka i inne, ba, nawet mięta
> jak należy.
> Czy to już pora umierać?

Przyznaje sie, ze nie rozumiem, w czym ten kwiatek, prawdopodobnie
bariera jezykowa, czy moglby mi ktos wyjasnic, na czym polega problem?

Ludek

15. Data: 2006-04-06 06:48:36

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> writes:

> Przyznaje sie, ze nie rozumiem, w czym ten kwiatek, prawdopodobnie
> bariera jezykowa, czy moglby mi ktos wyjasnic, na czym polega problem?

Na tym, że sałatka "tabule" nie pochodzi z Alp.

MJ

16. Data: 2006-04-06 08:25:00

Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napsal(a):

> Na tym, że sałatka "tabule" nie pochodzi z Alp.

Dziekuje za lekka podpowiedz, ale wciaz nie rozumiem. Dobra, salatka
"tabule" nie pochodzi z Alp, ale z jakiegos innego miejsca. Nie wiem,
czy to az taki blad, ale chyba tak, skoro wszyscy rozumieja.

Ale po co pytanie "czy to pora umierac"? Chyba brakuje mi kontekstu
kulturowego, ktory jest znany wszystkim Polakom, ale nie mnie. Moze mi
wiec ktos, prosze bardzo, objasnic cala sprawe powolutki i jak malemu
dziecku czy uposledzonemu? W sposob lopatologiczny.

Ludek

17. Data: 2006-04-06 08:44:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-04-06 10:25:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ludek Vasta* skreślił te oto słowa:

> Dziekuje za lekka podpowiedz, ale wciaz nie rozumiem. Dobra, salatka
> "tabule" nie pochodzi z Alp, ale z jakiegos innego miejsca. Nie wiem,
> czy to az taki blad, ale chyba tak, skoro wszyscy rozumieja.

Tabule to potrawa marokańska.

> [...]
> wiec ktos, prosze bardzo, objasnic cala sprawe powolutki i jak malemu
> dziecku czy uposledzonemu? W sposob lopatologiczny.

Chodzi o to, że niby dobra firma Pudliszki dopuściła się takiego babola.
Ale też nie rozumiem dlaczego dla kogoś taki błąd może urastać do rangi
"pora umierać". Więc poza barierą językową widac występuje też bariera
nadawania sprawom odpowiedniej rangi. A może ja po prostu mam większe
problemy niż przejmowanie się tym, że na pudełku kuskusu źle nazwano
sałatkę ;>

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

18. Data: 2006-04-06 08:53:36

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiec ktos, prosze bardzo, objasnic cala sprawe powolutki i jak malemu
> dziecku czy uposledzonemu? W sposob lopatologiczny.

Ja tam Polka jestem od urodzenia i też nie bardzo rozumiem. Spotkałam się z
tym, że Tabule to sałatka alpejska jak i z tym, że arabska. Makłowicz nawet
podawał kiedyś na nią przepis i podawał, że ona alpejska jest. Ale tu może o
co innego biega niż pochodzenie owej sałatki. Aniu nie umieraj i daj znać o
co chodzi.

Anet i lody cytrynowo-pomarańczowe Nigelli

19. Data: 2006-04-06 08:58:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Apr 2006 11:07:31 +0200, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

>I tak wiosna, lato, nawet jesień miną i wkrótce gnuśna pojawi się zima.
>
>Władysław

O NIEEEEEEEEEEEEEE
Juz wiosna kalendarzowa, za chwile bedzie prawdziwa i tylko
patrzec, i tylko patrzec....:P

Pierz, co swoja droga tez uwaza, z epora umierac na te tabule -
salatke po alpejsku....jestem zamurowana i ciezko mnie bedzie
odmurowac (podawac pozywienie przez komin prosze)
K.T. - starannie opakowana

20. Data: 2006-04-06 09:08:01

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <e12kv9$85c$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Anet" <a...@a...pl>
wrote:

> [...]
> co innego biega niż pochodzenie owej sałatki. Aniu nie umieraj i daj znać o

Alpejska? Z kuskusem?

Władysław

farbowanie jajek
jak to sie robi???