Czy to wolno robić?

11. Data: 2003-01-21 08:56:04

Temat: Re: Czy to wolno robić?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> I nie znajdujecie żadnego powodu aby można bylo tak, robić?

Powodów można znaleźć setki - każdy powód jest dobry by uzasadnić
powody zeszmacenia się (na tej zasadzie działa sumienie - poczytaj
Hr.Monte Christo). Co wcale nie oznacza że coś co jest niewłaściwe
staje się właściwe.

Pozdrawiam
Qwax

12. Data: 2003-01-21 08:56:50

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uważam ze wzajemne czytanie poczty a dotyczy to nie tylko relacji
> rodzice/ dziecko, ale tez i moze przede wszystkim relacji maż/żona,
> TŻ/TŻ to po prostu świnstwo i świadczy o bardzo niskim poziomie
> czytającego.

Oczywiscie pisze o czytaniu poczty bez przyzwolenia/za plecami tej
drugiej osoby.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2003-01-21 09:00:27

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b0j018$pqe$1@news.onet.pl>, j...@w...pl says...

> I nie znajdujecie żadnego powodu aby można bylo tak, robić?

Ja znam powod - nakaz prokuratora, z podejrzeniem o przestepstwo.

Innych nie znam.

K.

14. Data: 2003-01-21 09:04:00

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

> Ja znam powod - nakaz prokuratora, z podejrzeniem o przestepstwo.
>
> Innych nie znam.

a jeśli dziecko jest narkomanem?
i podobnie patologiczne sytuacje

pozdr.Joanna

15. Data: 2003-01-21 09:11:07

Od: "Donik" <D...@n...amujcie.terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@g...pl naskrobal(a):

> Technicznie no problem. Spolecznie - hamowa. :(

Technicznie nie zawsze do zrealizowania (np. poczta przez www,
a jeszcze jak szyfrowana, choćby hushmail lub z użyciem pgp ;-)
Moralnie nie do przyjęcia- zgadzam się z przedpiścami.

--
Pozdrawiam, Donik
"All you need is love" (The Beatles)

16. Data: 2003-01-21 09:15:17

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> a jeśli dziecko jest narkomanem?
> i podobnie patologiczne sytuacje

To blokuje się możliwości korespondencji a nie przegląda się
istniejącą.

Według mnie to na co dziecku pozwalasz jest kwestią relacji z
dzieckiem a to jak(!!!) je kontrolujesz mówi o Tobie.

Pozdrawiam
Qwax

17. Data: 2003-01-21 09:31:56

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> To blokuje się możliwości korespondencji a nie przegląda się
> istniejącą.
>
> Według mnie to na co dziecku pozwalasz jest kwestią relacji z
> dzieckiem a to jak(!!!) je kontrolujesz mówi o Tobie.

a według mnie jeśli juz są sytuacje patologiczne to są to zupełnie inne
kwestie - zadane pytanie nie okresliło bliżej sytuacji ktosia i stąd pełna
dowolność w wymyslaniu powodów czytania cudzej korespondencji
natomiast o człowieku -jaki jest- świadczy wszystko czyli a nie tylko
relacje z potomstwem i tfu, kontrolowanie tegoż
z góry mówię, że narkomana w domu nie mam i również z góry mówię, że nie
wiem co robiłabym gdybym miała - a domniemywać co bym robiła to sobie mogę,
tyle ze to się nijak bedzie miało do konkretnych sytuacji

pozdr.Joanna

18. Data: 2003-01-21 09:35:17

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja znam powod - nakaz prokuratora, z podejrzeniem o przestepstwo.
>
> Innych nie znam.

A co w atkim razie powiecie na taką sytuację :

Korespondowałam z pewną dziewczyną.
Trochę zwierzałysmy sie sobie, ale nie było tam nic zdrożnego.

Po pewnym czasie napisała do mnie - "lepiej nie pisz do mnie tak
otwarcie, mąż czyta moją korespondencję".
Faktycznie przestałam pisywać i nasz kontakt się urwał.
A szkoda - to jest bardzo fajna dziewczyna i miło mi się z nią gadało.

Nie mam pojęcia czy mąż czyta tą korespondencję za jej zgodą czy nie,
ale ja nie chciałabym akurat żeby moja korespondencja w sprawach dość
osobistych była czytana przez jej męża.

Pozdrowienia.

Basia

19. Data: 2003-01-21 09:35:29

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b0j2bj$sua$1@absinth.dialog.net.pl>, m...@i...pl
says...

> a jeśli dziecko jest narkomanem?
> i podobnie patologiczne sytuacje

Jak napisalem - przegladanie korespondencji bez zezwolenia to tylko ten
jeden przypadek u gory, no jeszcze w przypadku sluzb specjalnych, tyle
ze one ani moralne nie sa ani prawem sie nie przejmuja :)

A w przypadku narkomanii i innych patologii to przegladanie
korespondencji jest kiepskim rozwiazaniem. Zaufania to nie zbuduje a
zeby pomoc trzeba przynajmniej odrobine zaufania miec u osoby
potrzebujacej pomocy.

K.

20. Data: 2003-01-21 09:37:03

Od: "Jojo" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jeden przypadek u gory, no jeszcze w przypadku sluzb specjalnych, tyle
> ze one ani moralne nie sa ani prawem sie nie przejmuja :)

ale oni nie są rodzicami przekirowujacymi dziecka pocztę wiec to zupełnie
inna bajka

> [...]
> korespondencji jest kiepskim rozwiazaniem. Zaufania to nie zbuduje a
> zeby pomoc trzeba przynajmniej odrobine zaufania miec u osoby

w przypadku takich patologi jest wiele kiepskich rozwiazań i pewnie troche
lepszych, dobre są te które sprawdzają sie na konkretnych przypadkach - tych
tu nie omawiamy
a zdesperowany rodzic próbujący ratowac swego dzieciak wszelkimi sposobami
jest dla mnie usprawiedliwiony i kropka. Bo sa to zupełnie innego kalibru
sytuacje.

pozdr.Joanna

Please select: SEX , Marriage or BIG MONEY (or ALL !!!)
Bajm
zapach
Mój synek w necie :-)))))))))
Dzieciaczek sasiada...