Czy to wystarczy

1. Data: 2005-12-25 22:07:35

Temat: Czy to wystarczy
Od: "Hubi" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 15 lat i chcialbym byc szczuplejszy

Stać mnie na to i wiem ze moge schudnac i stad moje pyt
Czy wystarczy nie jesc slodyczy, zaczac pic wode i troche wiecej sie ruszac??
Jakies dodatkowe cwiczenia?? jakie??

Pytanie jak najbardziej powazne ale dla tych co walna cos glupiego ani nic nie
wznoszacego do tematu tez wyslucham
Prosze o rade
Pozdro

2. Data: 2005-12-25 23:14:43

Temat: Re: Czy to wystarczy
Od: "Jacek Tusuński " <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hubi <h...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Jakies dodatkowe cwiczenia?? jakie??
>
> Pytanie jak najbardziej powazne ale dla tych co walna cos glupiego ani nic

Witaj
jesli warzysz wiecej niż norma przewiduje to oczywiście na 1 miejscu unikaj
słodyczy
a więc ciast ,drozdzówek ,ciasta, itd
wie będzie trudno ale .....
ja też przytyłem znów
175 CM 83 KG i zastanawiam się co zrobić
oczywiscie nie będzie żadnych głodówek
tylko ograniczę słodkie rzeczy

3. Data: 2005-12-25 23:32:37

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hubi napisał:

> Stać mnie na to i wiem ze moge schudnac i stad moje pyt
> Czy wystarczy nie jesc slodyczy, zaczac pic wode i troche wiecej sie ruszac??
> Jakies dodatkowe cwiczenia?? jakie??

Dieta + aeroby.

--
Pozdrawiam - Filip
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - ELF EVOLUTION SXR 5W30

4. Data: 2005-12-26 13:54:11

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25 Dec 2005 23:07:35 +0100, Hubi napisał(a):

> Jakies dodatkowe cwiczenia?? jakie??

Ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz inne powodujące rozciąganie oraz
masowanie tułowia. Dodatkowo bieganie

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2005-12-26 14:13:24

Od: <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez <t...@p...wp.pl> napisał(a):

> Ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz inne powodujące rozciąganie oraz
> masowanie tułowia. Dodatkowo bieganie

O tak gimnastyka jest ważna ,jeśli się jeszcze siedzi na kompie

A co do diety
polecam coś takiego mieszanka ziół opracowana prze ze mnie

Składni
Mięta
dziurawiec
Pokrzywa -czyści nerki i krew
Melisa -Uspakaja

Można też 1 piwo bo czyści nerki

6. Data: 2005-12-28 12:27:59

Od: "Hubi" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ćwiczenia na mięśnie brzucha oraz inne powodujące rozciąganie oraz
> [...]

Ćwiczenia na mięśnie brzucha to oczywiście brzuszki, ale jakie jeszcze inne??
Może jakieś linki do stron??? Brzuszków ile na dzień itp.
Bieganie rozpocznę raczej dopiero po zimie :))

I chodzi mi żeby schudnąć nie tylko w okolicach brzucha, ale także na twarzy
itp. :))

Pozdrawiam!!

7. Data: 2005-12-28 13:04:04

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

28 Dec 2005 13:27:59 +0100, na pl.misc.dieta, Hubi napisał(a):

> Ćwiczenia na mięśnie brzucha to oczywiście brzuszki, ale jakie jeszcze inne??
> Może jakieś linki do stron??? Brzuszków ile na dzień itp.

Najlepszy opis ćwiczeń ukierunkowany na poprawę pracy układów wewnętrznych
znajdziesz w książce Małachowe "Ruch, oddychanie, hartowanie". Generelnie
to chodzi o asany.

> Bieganie rozpocznę raczej dopiero po zimie :))

Niby czmu? Właśnie na mrozie daje najlepsze rezultaty, człowiek tak szybko
się nie zgrzeje. Można biec długo i chłodzenie zapewnione.

> I chodzi mi żeby schudnąć nie tylko w okolicach brzucha, ale także na twarzy
> itp. :))

Jeśli chcesz doprowadzić organizm do prawidłowej wagi, to ćwiczenia nie są
jedyną rzeczą o jakie trzeba zadbać. Dodatkowo jeszcze odżywianie oraz
odpowiednia pora snu, tzn. trzeba chodzić wcześnie spać.

8. Data: 2005-12-28 14:34:34

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Najlepszy opis ćwiczeń ukierunkowany na poprawę pracy układów wewnętrznych
> znajdziesz w książce Małachowe "Ruch, oddychanie, hartowanie". Generelnie
> to chodzi o asany.
A jakieś dobre stronki z tym związane??
Pomyślę nad zakupem ;]
go i chłodzenie zapewnione.

> Jeśli chcesz doprowadzić organizm do prawidłowej wagi, to ćwiczenia nie są
> jedyną rzeczą o jakie trzeba zadbać. Dodatkowo jeszcze odżywianie oraz
> odpowiednia pora snu, tzn. trzeba chodzić wcześnie spać.
Ok
A co do odżywiania to trzeba tylko nie jeść przede wszystkim tych wszystkich
słodkości, pić normalną herbatę, a spożywać normalne posiłki?? Czy trzeba zadbać
o coś jeszcze??
Przepraszam za nowatorskie pytania, ale nie mam o tym pojęcia :))

No i jeszcze raz proszę o te linki, bo chyba samym odżywianiem się nie schudnie :))

9. Data: 2005-12-28 22:59:16

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik h...@o...pl napisał:

> A co do odżywiania to trzeba tylko nie jeść przede wszystkim tych wszystkich
> słodkości, pić normalną herbatę, a spożywać normalne posiłki?? Czy trzeba zadbać
> o coś jeszcze??

Wolne zarty.

> Przepraszam za nowatorskie pytania, ale nie mam o tym pojęcia :))

To zacznij czytac, czytac i jeszcze raz czytac. Co, myslisz ze jak
przestaniesz jesc slodkosci (o zgrozo!) I zaczniesz pic normalna (?)
herbate (?) a spozywac normalne (????????) posilki, to myslisz ze to
wszystko? Nic mylnego!

> No i jeszcze raz proszę o te linki, bo chyba samym odżywianiem się nie schudnie :))

Nic mylnego. Organizm potrzebuje tylko okolo 20 tygodni, aby
przyzwyczail sie do czerapania energii z tluszczy zapasowych, a nie z
pozywienia.

A linki do czego? Prosze, to jest dla Ciebie link, znajdziesz na tej
stronie WSZYSTKO co Ciebie interesuje: http://tinyurl.com/1c2

Odpowiadajac na poprzedni Twoj post:
Pyt: Ćwiczenia na mięśnie brzucha to oczywiście brzuszki, ale jakie
jeszcze inne??
Odp: Cwiczenia na mase miesni brzucha, to "brzuszki", cokolwiek pod tym
pojeciem rozumiesz. Nie ma innych cwiczen, jak "brzuszki".

Pyt: Może jakieś linki do stron??? Brzuszków ile na dzień itp.
Odp: Aby zrobic mase brzucha, nalezy brzuch cwiczyc z duzym ciezarem, po
maksymalnie 10 powtorzen i minimalnie 6. Zaczynajac stopniowo od
przypuscmy 12 powtorzen w dol, jednoczesnie zwiekszajac ciezar.
Intensywnosc treningow, rozbij na kilka tygodni, rozpoczynajac na prawde
delikatnie, np. 15 powtorzen, jesli masz slaby brzuch i bez ciezaru.
Dlaczego? Aby brzuch zdazyl sie zregenerowac do kolejnego treningu. W
kolejnych okresach doloz odpowiedni ciezar za glowe i rob stopniowo
mniejsza ilosc powtorzen (ktora mimowolnie bedzie wymuszana wiekszym
ciezarem za glowa). Brzuch cwicz raz w tygodniu, ew. dwa razy w
tygodniu. 3 do 5 serii po 6-10 powtorzen. Wystarczy.

Ja przy odpowiedniej suplementacji doszedlem do 3 razy w tygodniu na
mase brzucha. Po 5 serii. 25 kg za glowa po 10 powtorzen.
O to efekt moich ciezkich treningow i odpowiedniej suplementacji po 5
tygodniach: http://wikings.pl/~kafar/ja/mini4.jpg

Pyt: I chodzi mi żeby schudnąć nie tylko w okolicach brzucha, ale także
na twarzy
itp. :))
Odp: Dieta, dieta i jeszcze raz dieta, a wyssiesz wszystko.

10. Data: 2005-12-29 21:58:19

Od: "Hubi" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ciezarem za glowa). Brzuch cwicz raz w tygodniu, ew. dwa razy w
>tygodniu. 3 do 5 serii po 6-10 powtorzen. Wystarczy.

Dobra to ćwiczenia już będę wiedział jakie robić. Dzięki :))
Słabego brzucha to ja nie mam żeby nie zrobić tam 5 brzuszków więcej.
Nie jestem tam jakimś grubasem co ciągle zjadał jakieś batoniki, bo mu było
nudno :PP
Kocham piłkę nożną i ona napewno dużo się przyczyniła żebym więcej nie ważył..
Na 60m miałem nawet 8,4s :P

Nio dobra ale co mam jeść??
Znajdzie się jakaś prosta, a sensowna dieta dla mnie??
Bo mama napewno będzie gadała żebym jadł to co inni w domu, więc nie będzie
robiła dwóch różnych obiadów..
Albo chociaż jakieś wskazówki jakiego jedzenia unikać??

A.. i o której najpóźniej godzinie mogę cokolwiek włożyć do ust??
Bo różnie czytałem, a wywnioskowałem, że sen jest bardzo potrzebny prawidłowej
równowadze organizmu.
No i w poście wyżej któregoś z userów było napisane, że w trakcie snu właśnie
ten tłuszcz znika nie tylko z brzucha hehh.. :D

Pozdrawiam!

CHRIST: THE ARRIVAL
Jaką wage?
Ktora dieta najlepsza...?