Re: Czy to wystarczy

From: Trapez <t...@p...wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy to wystarczy
Date: Wed, 28 Dec 2005 14:04:04 +0100

28 Dec 2005 13:27:59 +0100, na pl.misc.dieta, Hubi napisał(a):

> Ćwiczenia na mięśnie brzucha to oczywiście brzuszki, ale jakie jeszcze inne??
> Może jakieś linki do stron??? Brzuszków ile na dzień itp.

Najlepszy opis ćwiczeń ukierunkowany na poprawę pracy układów wewnętrznych
znajdziesz w książce Małachowe "Ruch, oddychanie, hartowanie". Generelnie
to chodzi o asany.

> Bieganie rozpocznę raczej dopiero po zimie :))

Niby czmu? Właśnie na mrozie daje najlepsze rezultaty, człowiek tak szybko
się nie zgrzeje. Można biec długo i chłodzenie zapewnione.

> I chodzi mi żeby schudnąć nie tylko w okolicach brzucha, ale także na twarzy
> itp. :))

Jeśli chcesz doprowadzić organizm do prawidłowej wagi, to ćwiczenia nie są
jedyną rzeczą o jakie trzeba zadbać. Dodatkowo jeszcze odżywianie oraz
odpowiednia pora snu, tzn. trzeba chodzić wcześnie spać.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl