Re: Czy to wystarczy

Data: 2006-01-01 12:14:23
Temat: Re: Czy to wystarczy
Od: "Orion1410" <o...@w...pl>

> Jakie cwiczenia? ROb tylko jedno podstawowe cwiczenie, unoszenie
> tulowia. Nic wiecej. Przeciez nie jestes kulturystą, aby prezentowac
> skosne itp.

A czemu to ma nie prezentowac skosnych, czy tylko kulturysci maja monopol na
nie?

>ciezar, aby NIE MOC JUZ WIECEJ ZROBIC ANI
> JEDNEGO BRZUSZKA!!!!

Sluchaj domorosly "kulturysto". Zalecasz pietnastolatkowi dodatkowe
obciazenie?
Widac sterydy wypalily ci resztki zdrowego rozsadku. W jego wieku dodatkowe
obciazenie moze spowodowac zwyrodnienie kregoslupa ( ucza tego na wszystkich
kursach trenerskich lekarze fizjoterapeuci) ale skad ty to mozesz wiedziec?
Dla pietnastolatka wystarczy ciezar jego wlasnego ciala.
Tak sobie czytam te twoje "rady" na temat miesni brzucha, a jakos nie
znalazlem zadnej na miesnie antagonistyczne.
Chcesz zeby chlopak wygladal jak znak zapytania?

> Musisz sie okreslic, otworzyc google, wpisac swoja grupe krwi, poczytac
> troche......

Grupa krwi, jaki to ma zwiazek z dieta?
Prosze o szczegoly.

> Sluchaj, jaja sobie po prostu robisz. Jedz jak najwiecej i wtedy kiedy
> chcesz!!

Bzdury wacpan pleciesz, chlopak chce schudac, a ty mu radzisz, zeby jadl jak
najwiecej?

Orion1410