Re: Czy to wystarczy

From: h...@o...pl
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy to wystarczy
Date: 28 Dec 2005 15:34:34 +0100

> Najlepszy opis ćwiczeń ukierunkowany na poprawę pracy układów wewnętrznych
> znajdziesz w książce Małachowe "Ruch, oddychanie, hartowanie". Generelnie
> to chodzi o asany.
A jakieś dobre stronki z tym związane??
Pomyślę nad zakupem ;]
go i chłodzenie zapewnione.

> Jeśli chcesz doprowadzić organizm do prawidłowej wagi, to ćwiczenia nie są
> jedyną rzeczą o jakie trzeba zadbać. Dodatkowo jeszcze odżywianie oraz
> odpowiednia pora snu, tzn. trzeba chodzić wcześnie spać.
Ok
A co do odżywiania to trzeba tylko nie jeść przede wszystkim tych wszystkich
słodkości, pić normalną herbatę, a spożywać normalne posiłki?? Czy trzeba zadbać
o coś jeszcze??
Przepraszam za nowatorskie pytania, ale nie mam o tym pojęcia :))

No i jeszcze raz proszę o te linki, bo chyba samym odżywianiem się nie schudnie :))