Re: Czy to wystarczy

From: "Hubi" <h...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Czy to wystarczy
Date: 29 Dec 2005 22:58:19 +0100

>Aby zrobic mase brzucha, nalezy brzuch cwiczyc z duzym ciezarem, po
>maksymalnie 10 powtorzen i minimalnie 6. Zaczynajac stopniowo od
>przypuscmy 12 powtorzen w dol, jednoczesnie zwiekszajac ciezar.
>Intensywnosc treningow, rozbij na kilka tygodni, rozpoczynajac na prawde
>delikatnie, np. 15 powtorzen, jesli masz slaby brzuch i bez ciezaru.
>Dlaczego? Aby brzuch zdazyl sie zregenerowac do kolejnego treningu. W
>kolejnych okresach doloz odpowiedni ciezar za glowe i rob stopniowo
>mniejsza ilosc powtorzen (ktora mimowolnie bedzie wymuszana wiekszym
> [...]

Dobra to ćwiczenia już będę wiedział jakie robić. Dzięki :))
Słabego brzucha to ja nie mam żeby nie zrobić tam 5 brzuszków więcej.
Nie jestem tam jakimś grubasem co ciągle zjadał jakieś batoniki, bo mu było
nudno :PP
Kocham piłkę nożną i ona napewno dużo się przyczyniła żebym więcej nie ważył..
Na 60m miałem nawet 8,4s :P

Nio dobra ale co mam jeść??
Znajdzie się jakaś prosta, a sensowna dieta dla mnie??
Bo mama napewno będzie gadała żebym jadł to co inni w domu, więc nie będzie
robiła dwóch różnych obiadów..
Albo chociaż jakieś wskazówki jakiego jedzenia unikać??

A.. i o której najpóźniej godzinie mogę cokolwiek włożyć do ust??
Bo różnie czytałem, a wywnioskowałem, że sen jest bardzo potrzebny prawidłowej
równowadze organizmu.
No i w poście wyżej któregoś z userów było napisane, że w trakcie snu właśnie
ten tłuszcz znika nie tylko z brzucha hehh.. :D

Pozdrawiam!