Czy to zdrada?

161. Data: 2002-06-18 04:31:57

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@b...pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.ags6oh.2gv.Bischoop@siedzba.bischoop.pl

> No tak ale to przeciez to samo tylko w odwrotnym kierunku.
Nie to samo, ponieważ w odwrotnym kierunku:-))
> Powiedz Sokrates czy akceptowalbys takie zachowanie swojej TZ,
> *Ona przeciez tez ma potrzeby* :-)).
Osobiście nie akceptowałbym tego i na szczęście w pelni zaspokajam
jej potrzeby w tym względzie.
[Nie odnoś tego wątku do mojej osoby, to temat ogólny]
Darek

162. Data: 2002-06-18 05:47:30

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aekrup$phd$...@a...dialog.net.pl...

> A może ma problem z tym? I dobrze byłoby żeby to partnerka wykazała więcej
> inwencji i go podszkoliła.

Ejże! To nie wchodzi w grę! Przecież u nas kobieta powinna być niewinna i
nieskalana jak pierwszy śnieg (bo jak jest inaczej, to znak, że jest
puszczalska ;-))). To czego ona może nauczyć męża, który dobrze gdyby
wcześniej miał doświadczenia ? ;-))

> chciałyby
>
> Niekiedy nie dając nic z siebie?

Żeby dawać, to trzeba to umieć robić. A skoro niemile widziane jest, aby
kobieta miała zbyt wielu partnerów, to gdzie ona może się tego nauczyć? W
małżeńskim łożu? Na lekcji przysposobienia do życia w rodzinie, prowadzonej
według podręcznika rekomendowanego przez konserwatystów? Przecież to błędne
koło..... Nie daje nic z siebie, bo nie miała okazji się tego nauczyć, a
skoro nie daje, to mąż uważa, że jest oziębła, więc idzie na tirówki, bo tam
nie musi się wysilać. A skoro nie musi się wysilać, więc do niczego w łóżku
z żoną nie dojdą, więc ona się nie wykarze, więc on uzna, że jest oziąbła
etc.

Nie każda kobieta zdobędzie się na to, by przed ślubem mieć rozliczne
kontakty erotyczne....

pozdrawiam

Monika

163. Data: 2002-06-18 06:16:58

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beatula <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aelo5t$ipp$...@n...onet.pl...
> jak zwykle brak argumencików pcha Cie na drogę przerysowanych przykładów.
> Facet + tirówka to układ dobrowolny,
> on płaci ona sprzedaję trochę wiecje niż on chce.

Pięknie Jacusiu, pięknie, ale używając swoich argumencików zapomniałeś
wspomnieć o jednym drobiażdżku.
Mężczyźni to są stworzonka żyjące w określonym kontekście społecznym. Jeśli
zakładają rodzinki i mają żoneczki, to wraz z tym pakują się w pewne
sytuacyjki. Dwoje ludzików, jeśli tworzy stadełko, automatycznie przyjmuje
pewne waruneczki. Jeśli oboje nie zakładają, że sypianie z przygodnymi
tiróweczkami (żigolaczkami) jest dozwolone, to oboje muszą się dopasować do
tych obostrzonek.
Jeśli facecik jest wolny i nie ma żadnych zobowiązań, nazwijmy je
"uczuciowymi", może płacić komu chce i za co chce. Ale sytuacyjka mężulków
diametralnie się zmienia.

pozdrowionka

Monika

164. Data: 2002-06-18 06:20:59

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beatula <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aelo91$j0p$...@n...onet.pl...
> Po ślubie to tylko kapciuszki i gazetunia Bischopku ???

Nie, Jacuśku, Słonusio ty moje ;-))
Jak facecik lubi ciupcianeczko 3 razy każdego raneczka i wieczorusia to
niech szuka sobie panienusi, która również lubi takie ciupcianeczko. A nie
szuka dziewuszki, co to buzia w ciup i ręce w małdrzyk i potrzymać za
kolanko pozwoli mu dopiero po 3 miesiącach narzeczeństwa.

Tyle tylko, że chłopaczki lubią, jak przed ślubem narzeczonka patrzy spod
opuszczonych powieczek i trzeopcze rzęskami (czyli jest skromna i nie
puszcza się na prawo i lewo), a w noc poślubną powinna sama z siebie zmienić
się w tygrysiczkę.

Papatki!

Monika

165. Data: 2002-06-18 06:35:44

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aemfl3$5pl$...@n...tpi.pl...
> Osobiście nie akceptowałbym tego i na szczęście w pelni zaspokajam
> jej potrzeby w tym względzie.

Ale zawsze się może zdarzyć, że mężczyzna (jakiś - nie odnoszę tego do
Ciebie), który do tej pory zaspokajał potrzeby swojej małżonki, nagle w
wyniku jakiegoś wypadku np. przytnie sobie język i członek drzwiami i
skomplikowanie połamie obie ręce ;-))

Czy kobieta wówczas powinna zaspokajać się ręką czy tanim żigolakiem ? ;-)))

pozdrawiam

Monika

166. Data: 2002-06-18 06:38:23

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Sokrates ale to nas wlasnie rozni od zwierzat ze jestesmy osobnikami
> cywilizowanymi, i potrafimy hamowac swoje emocje, i zachowania
dzieki
> czemu

mamy wrzody, nerwice i wojny!!!!

Pozdrawiam
Qwax

167. Data: 2002-06-18 06:39:46

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> dlatego skoro masz taki poped ze musisz sobie poogladac
swierszczyki, a
> twoja TZ to rusza i czuje sie zdradzona, to ogladaj sobie je gdy
masz
> pewnosc ze ona cie na tym nie zlapie.

Stary dowcip: "złodzieja skazali nie - że ukradł, ale, że dał się
złapać"

Pozdrawiam
Qwax

168. Data: 2002-06-18 06:42:26

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się,że to zależy od faceta i jego osobistej higieny,byle
co
> pójdzie z byle kim, a ktoś pójdzie z kimś, o podobnym
zapotrzebowaniu i
> niespełnianiu się w swoim związku. Mądry zrobi to z głową.

a głupi główką?

Pozdrawiam
Qwax

169. Data: 2002-06-18 06:54:11

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatula tak oto pisze:

:: jak zwykle brak argumencików
:: pcha Cie na drogę przerysowanych
:: przykładów

Dlaczego starasz się być złośliwy? Jak długo mnie znasz i dyskutujesz ze mną
na newsach, że piszesz "jak zwykle brak argumencików..."? Jeśli mam być
szczera, to o brak argumentów mogłabym raczej posądzić Ciebie - na niewiele
moich postów i pytań doczekałam się Twoich odpowiedzi.

:: Facet + tirówka to układ dobrowolny,

Taaa, zwłaszcza dla żony faceta :->
Czy nie rozumiesz, że ten układ to nie tylko facet i tirówka? Gdyby nie miał
żony, to hulaj dusza - piekła nie ma, niech zalicza nawet po 5 na raz, jak
lubi. Ale w opisywanej sytuacji jest jeszcze żona, która ma też jakieś zdanie
na ten temat.

:: on płaci ona sprzedaję trochę wiecje niż on chce.

Chodziło mi_tylko_o fakt_usprawiedliwiania_swych czynów nadmiernym popędem
płciowym. W przypadku męża korzystającego z usług tirówek będzie to
usprawiedliwianie się przed wlasną żoną, w przypadku gwałciciela - przed
prawem. Czytaj, to, co napisałam, a nie między wierszami, ok?

Maja

170. Data: 2002-06-18 07:22:22

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> No wlaśnie. Zastanawiam się dlaczego seks małżeński traktowany jest
> przeważnie
> przez kobiety jako "ciężka praca", na który na koniec dnia nie ma się już
> siły?
> Przecież są to chwile przyjemności i relaksu a nie szwer arbeit jak w
> niemieckich
> pornosach.
> Więc jak jest z tym waszym seksem? Nie ma się siły czy ochoty?Na prawdę to
> według mnie nie wymaga aż tyle wysiłku, ale ja mężczyzna jestem.

Wieczorne zmęczenie zmęczeniem, ale przeciez zawsze można rano, ;)))
Albo w środku nocy, jesli rano zaczynaja szaleć po mieszkaniu pociechy ;))
Mi tez sie wydaje, że większość zależy od chęci, chociaz różne czynniki
zewnetrzne: dzieci ładujące sie rano i wieczorem do łóżka, albo strach przed
ciążą mogą powodowac pewne utrudnienia. I wtedy zaraz boli głowa, albo jest
sie zmęczonym :(

Pozdrawiam - Ula

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)