Czy to zdrada?

201. Data: 2002-06-18 12:29:00

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aen7db$i46$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o rozwinięcie powyższego, bo nie bardzo rozumiem, zwłaszcza,
> gdy zakończony jest tak szerokim uśmieszkiem. Dla mnie takie zaznaczenie,
że
> pisze lub coś tam mężczyzna jedynie podkreśla możliwe różnice płciowe
> w myśleniu o pewnych sprawach.

a to może ty rozwiń temat o różnicy w myśleniu hm? ale w odrębnym wątku,
myślę, że będzie miał wzięcie

>W pierwszym momencie odniosłem wrażenie
> że drażni ciebie post od mężczyzny a post od nicka czy imienia nie

chodzi ci o moje gapiostwo? tak mi sie porobiło w tym watku, ze was mylę
(słońce mi daje po oczach i samochody dyplomackie wyją za oknem od paru
godzin)
> bolączka
> Mogę się zgodzić, że sprawy braku chęci spłyciły temat, lecz możliwe, że
> moglo
> by się okazać, że mają one bardzo duże znaczenie, bez poruszania pelnego
> zakresu przyczyn i skutków. W pełnym zakresie pisze się książki, na grupie
> byłoby to niewykonalne.

oczywiście, ale w ten sposób można swierdzić , że wszelkie problemy z sexem
wynikają z braku chęci zainteresowanych i po dyskusji prawda?
mnie w sprawach zasadniczych pomógł lekarz prowadzacy ciążę bedacy dodatkowo
seksuologiem, temat dogłębnie wyjaśnił i pomógł, dlatego jestem
przeciwniczka spłycania tak ważnych tematów i wyciagania błędnych wniosków

> Bolączka naszych czasów? Tak, może jednak w skali mikro można by się
> do nich obrucić plecami i znaleść w tym najbliższym związku więcej
> zadowolenia.

Tak sie jakoś porobiło, że nie narzekam na najbliższy zwiazek w sprawach
zasadniczych, a nad pierdołami nie warto sie rozwodzić
a i jeszcze co do łazienki rano - zaniesienie śpiącego faceta wagi 100 kg
niewykonalne jest - jestem tylko kobietą :)
pozdr.Joanna

202. Data: 2002-06-18 12:43:20

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> (słońce mi daje po oczach i samochody dyplomackie wyją za oknem od
paru godzin)

Bazuki nie masz?

Pozdrawiam
Qwax

203. Data: 2002-06-18 12:47:03

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jestem
> przeciwniczka spłycania tak ważnych tematów i wyciagania
Mam nadzieję, że wykorzystasz uzyskaną wiedzę i nabyte
doświadczenie na grupie.
Pozdrawiam :-))
Darek

204. Data: 2002-06-18 12:49:05

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości
> paru godzin)
>
> Bazuki nie masz?

podeślesz? tak po znajomości
ale jutro bo zaraz zmykam
pozdr.Joanna

205. Data: 2002-06-18 13:02:13

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem
> błędnych wniosków
> Mam nadzieję, że wykorzystasz uzyskaną wiedzę i nabyte

to zależy co kto będzie chciał się dowiedzieć, takie problemy najlepiej
omawiac indywidualnie z lekarzem
pozdr.Joanna

206. Data: 2002-06-18 13:20:37

Od: "Oasy" <O...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. odpowiedź wysłałam do drugiego pana( Oasy) bo coś mi się w tym wątku
> mylicie i wzięłam jego za ciebie - przepraszam!

Jakiego tam pana, Andrzej jestem, miło mi Cię poznać :-)))
A ja się ciężko zastanawiam: Ależ głęboka odpowiedź?????? ;-))))
No i niech mi jeszcze ktoś powie że kobiety nie generalizują w sprawach
mężczyzn;-))))

Pozdrawiam
Andrzej

207. Data: 2002-06-18 13:34:59

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:2...@2...17.138.62...

> Przed ślubem Tygrysica (dziewica po "szkoleniu" w seksie
> przedmałżeńskim), która najchętniej by chłopa z łóżka nie
> wypuszczała - po ślubie: "A po co - przecież już chłopa złapałam,
> JESTEM ŻONĄ, a to pieprzenie to tylko strata czasu"

Te pytania powinieneś zadać sobie po udzieleniu odpowiedzi na poniższe
pytania.
-Co to znaczy być mężczyzną
-czego pragną kobiety
-co je pociąga,a co zraża
-czy należy przezwyciężać zahamowania
-co robić,aby miłość zawsze była świeża i nie doszło do zdrady
-co myślisz o sprawności seksualnej
-czy miłość powinna być radością
-czy akceptujesz gre wstępną czy wolisz króliczka / i po sprawie
-czy potrafisz zaskoczyć
i wiele innych .
Wtedy będziesz wiedział,skoro facet nie spełni w części swojego powołania to
ups , własnie boli głowa , jestem zmęczona i wiele innych wymówek.

Sandra

208. Data: 2002-06-18 13:48:40

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy będziesz wiedział,skoro facet nie spełni w części
swojego powołania to
> ups , własnie boli głowa , jestem zmęczona i wiele innych
wymówek.
Czy to już zamknięta lista, bo chcialbym wydrukować i
powiesić sobie nad łóżkiem:-)))))))))))))))))))))))))
Darek

209. Data: 2002-06-18 14:09:48

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> swojego powołania to
> wymówek.
> Czy to już zamknięta lista, bo chcialbym wydrukować i
> powiesić sobie nad łóżkiem:-)))))))))))))))))))))))))

Nie - ulega modyfikacji (i uzupełnieniom) w zależności od modelu.

;-)))

Pozdrawiam
Qwax

210. Data: 2002-06-18 14:11:23

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Te pytania powinieneś zadać sobie po udzieleniu odpowiedzi [ciach]

Czy ja o coś pytałem?
Jeśli już to źle przycięłaś cytat.

Pozdrawiam
Qwax

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)