Czy to zdrada?

391. Data: 2002-06-20 11:32:19

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JoJo <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aesdfl$l91$...@s...icm.edu.pl...

> Kurczę , a ja w te upały mam chęci i to bynajmniej nie na obowiązki
domowe-a
> nie mogę buuu...
> temperatura na pewne ośrodki w mózgu mnie sie rzuciła czy co?
> sen w temp. ponad 30 stopni wieczorkiem odpada

Kobiety przenoscie sie do Gdanska. Upalow nie ma, za chwile bedzie lalo.
Asia

392. Data: 2002-06-20 11:37:08

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe (d. Maja) <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aese7f$mh6$...@k...task.gda.pl...
> Sandra tak oto pisze:

> Sandro, bez urazy. Albo nie rozumiesz tego, co ja piszę, albo już nie wiem
> co. Nie chodzi mi o to, że znasz doświadczenia innych rodzin, nawet
> wielodzietnych, tylko o to, że sama na własnej skórze nie doświadczywszy
> pewnych rzeczy (tu: związanych z urodzeniem dziecka)
nigdy nie będziesz w
> stanie w pełni postawić się sytuacji drugiej osoby. Możesz ją rozumieć na
> zasadzie wyobrażeń, ale to zawsze będzie tylko wyobrażenie.
>
> [postaraj się zostawiać odstępy m-dzy moimi a swoimi wypowiedziami, bo
> czytnik źle cytuje wtedy posty]

Tak zakładając,że to co piszesz dot. mojej osoby. Ale gdy się okaże,że
Sandra urodzila dzieci. I swojego stanowiska nie zmieni co mi wtedy
odpowiesz?
Sandra

393. Data: 2002-06-20 11:38:16

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Tashunko" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Tutaj jest tak ważna różnica myślowa między mężem a żoną.
> Żeby go uskrzydlić i przez co coś z tego uskrzydlenia samej
> uzyskać nie potrzeba dwóch godzin oraz nie musi być zaraz na
> całego. Niech to będzie tylko kwadrans lub mniej a zobaczysz
> jak bardzo go to uskrzydli. Wbrew pozorom, szybki seks dla
> mężczyzny jest bardzo podniecający i nie każda kobieta
> bezwarunkowo wymaga dlugiej gry wstępnej. Na 15 minut
> odpowiednio starsze dzieci można zostawić same w domu a męża
> zaprosić na strych na wieszanie prania z niespodzianką.
> Niech potem jedno z nich wróci do domu a drugie dokończy
> [...]

Coś Wam opowiem , a Wy sobie sami wyciągnijcie wnioski.

Jak Miłoszek umiał już mówić i nazwał swojego ukochanego misia : " Asia" kiedyś w
zabawie zaczeliśmy go przepytywać czy pamieta nasze imiona.
Pamietal jak ma na imie Tatuś , a nie umial sobie przypomnieć mojego - nie chodziło
mi o Asia tylko Joanna.
Chciałam mu podpowiedzieć , więc spytałam : Jak Tatuś mówi do Mamuni? "
I moje dziecię odpowiedzialo z pełna powagą : " Chodź na chwilkę do łazienki!"
:)))))))

Czasem można i tak - nikt na tym nie cierpi , bo dzieciakom zapewniamy na tę "
chwilkę " miłą zabawę.

Joanna

394. Data: 2002-06-20 11:39:06

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Kobiety przenoscie sie do Gdanska. Upalow nie ma, za chwile bedzie lalo.
> Asia

Niech leje, niech leje przez cztery tygodnie ile chce, a potem słoneczko bo
JA przyjeżdżam!
W zeszłym roku przestało lać ( chłop miał urlop w deszczu) godzinę przed
przyjazdem mojego pociągu, cobym butków sobie nie zmoczyła i pogode niezłą
miałam
i w tym roku niech się tak stanie!
[po wykrzykniku był odpowiedni ruch ręki]
pozdr. wiedźma Joanna

395. Data: 2002-06-20 11:39:48

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates wrote:

> Jednakże stawiając kwestię zmęczenia i
> obdarowywania seksem partnera, przy uwzględnieniu faktu, że
> mężczyźni łatwiej osiągają satysfakcję, wynika, że to
> kobiety mają łatwiej z dawaniem przyjemności, co nie jest
> tak "męczące" jak dawanie satysfakcjonującego seksu kobiecie
> przez mężczyznę.

Darku patrzysz z meskiego punktu widzenia. Zmeczony czlowiek zarówno z dawania
jak i brania nie ma przyjemnosci takiej jaka powinien miec. Niezaleznie od
plci. Dlatego zakladanie, ze jej powinno byc latwiej, wiec co to za problem
mimo zmeczenia "poglaskac po strefach erogennych zamiast po glowce itd" jest
jak dla mnie uproszczeniem, dosc niesprawiedliwym w dodatku.

> nawet po całym roboczym dniu - jako przykład konkretny to
> np. oralnie, co nie uwierzę, że może być aż tak
> wyczerpującym.

tia...Darku czy bolala Cie kiedys szczeka tak bardzo, ze nie mogles nia ruszac?
to w koncu wyczerpujace czy nie? ;)
Zauwaz, ze mechanicznie rzecz ujmujac to kobieta sie wysila a facet tylko lezy
i jest mu coraz lepiej... I znowu schemat- ona zmeczona po calym dniu harówki (
nie mówie, ze to nie jej wina-ale to inny temat ) biedzi sie, zeby ulzyc
mezowi, a Pan i Wladca lezy sobie wygodnie i nic nie musi robic...
A moze by tak na odwrót? Skoro kobieta zmeczona to niech ona sobie polezy a on
jej zrobi masaz, poglaszcze, zacznie piescic... Skoro w danym momencie to jemu
zalezy na seksie to niech on sie zacznie starac, aby jej sprawic przyjemnosc,
pomóc sie zrelaksowac na tyle aby potem oboje mogli z tego czerpac.
Generalnie jestem za zasada, ze inicjuje ta osoba, która ma na to ochote i
potrzebe. Jesli ona a partner jest zmeczony, zniechecony etc. - to niech ona
zacheca partnera, piesci, pobudza, sprawi mu przyjemnosc. Jesli on podczas gdy
partnerka jest zmeczona- to niech i on sie postara dac cos z siebie.

> Nie sądzę, żebym spłycał temat. To samo
> można wyczytać w literaturze "specjalistycznej"

Mam nadzieje, ze ja sprowadzajac rozmowe do strony troszke technicznej równiez
go nie splycilam.
I tak od rozmów o rodzinie przechodzimy do dzialu mieszczacego sie chyba
bardziej w pss ;)
pzdr
agi

396. Data: 2002-06-20 11:41:27

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nixe (d. Maja) <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aese7f$mh6$...@k...task.gda.pl...
> Sandra tak oto pisze:
> Sandro, bez urazy.

Nigdy się nie obrażam i nigdy nie jestem urażona,może być mi np. przykro ale
obrażać sie ?
Akceptuje na codzień każdego. Takie mam podejście do życia. Zawsze wierze,że
w każdym z nas jest coś dobrego.Niekiedy tylko nie potrafimy tego wydobyć.

Sandra

397. Data: 2002-06-20 11:41:55

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałam mu podpowiedzieć , więc spytałam : Jak Tatuś mówi do Mamuni? "
> I moje dziecię odpowiedzialo z pełna powagą : " Chodź na chwilkę do
łazienki!" :)))))))

ROOOOTFLLL!!!!
pozdr.Joanna

398. Data: 2002-06-20 11:43:13

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra tak oto pisze:

:: Tak zakładając,że to co piszesz dot. mojej osoby. Ale gdy się
:: okaże,że Sandra urodzila dzieci. I swojego stanowiska nie zmieni co
:: mi wtedy odpowiesz?

Wtedy będę naprawdę pełna podziwu dla Twojej osoby, będę Ci zazdrościć i
natychmiast poproszę o setki rad, jak Wam się to udaje :-))

Maja

399. Data: 2002-06-20 11:45:03

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Slocka <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aesebl$hkq$...@n...onet.pl...
> Hehe..to wątek na chwalenie się? Super:-)
> Ja też piekę świetne ciasta, świetnie gotuję i w ogóle jestem..hehe:-)

Nie będę Cię przekonywać hehehe,że to nie chwalenie :-) bo i po co komu to
potrzebne hehehe
I drobne rzeczy w życiu cieszą.

Sandra

400. Data: 2002-06-20 11:58:26

Od: "Nixe \(d. Maja\)" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sandra tak oto pisze:

:: Nie jesteś samotna w tej kwestii:-)) wielu rodzin nie stać na
:: opiekunki a życie całkiem nieżle im się układa i często się
:: uśmiechają.

Nie chodzi o układanie sie w życiu i uśmiechy, lecz o seks. Pytanie było dość
konkretnie postawione.

:: I wierze,że nie pijesz do nikogo. I mało tego ręczę,że jeśli o mnie
:: chodzi to bardzo sie wczuwam w sytuację każdej osoby,która by tego
:: sobie życzyła nic nie robie na siłe. Ale służe w każdej chwili
:: pomocą.

Sandro, wierzę, że chęci masz nieograniczone, ale cóż - konkretów żadnych do
tej pory nie było. Chodzi o pytania Mrówki, co do dzieciaków.

Maja

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)