Czy to zdrada?

431. Data: 2002-06-20 15:14:19

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aespob$7oe$...@n...tpi.pl...
> Masz niezły rozrzut ze wstawieniem tego postu:-))

:-)))

Wracając
> do tematu, to spodziewałem się, ze wlaśnie taką odpowiedź
> uzyskasz od niego:-)) Szkoda, że dopiero teraz się o tym
> dowiedziałaś. Mam nadzieję, że w związku z tym za dużo nie
> straciliście;-) Czy teraz twoje życie może stać się trochę
> "łatwiejszym"( nie musisz odpowiadać)

Moze ;-)
A ja glupia tak sie staralam,tak sie staralam......

Pozdrawiam.Magda

432. Data: 2002-06-20 16:19:42

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Madzik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aenkqb$t3l$...@a...dialog.net.pl...

> Całe szczęście,że masz ogromną fantazję w seksie i nie musi pewnie nawet o
> tym myśleć, ma wszystko w domciu

Pozostaje mi, Sandro, cieszyć się z Twojej tak pozytywnej opinii o mnie.
--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

433. Data: 2002-06-20 16:25:19

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:aesrpa$it3$1@news.onet.pl...

> Moze ;-)
> A ja glupia tak sie staralam,tak sie staralam......

No i bardzo dobrze, że się starałaś, co wcale nie znaczy o
głupocie:-)) Pomyśl sobie teraz, o ile mniej energi będziesz
musiała zebrać, by częściej uskrzydlać swego męża i dzięki
jego częściejszemu zadowoleniu o ile więcej motywacji
osiągnie, by odwzajemniać tobie swoją satysfakcję na różne
sposoby. Dalej to już samonakręcająca się sprężyna
wzajemnego szczęścia i radości. Hmmmm, wyszło trochę
górnolotnie, ale w każdym razie ma to sens i wymierne
wzajemne korzyści.
Darek

434. Data: 2002-06-20 19:17:47

Od: "Blanka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

A tu 3 minuty razem z myciem:-)

Blanka

b...@p...onet.pl

435. Data: 2002-06-20 20:38:48

Temat: Re: szybkie numerki było Czy to zdrada?
Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak oto pisze:

[...]

OK, wiemy już, że mężczyznom "do życia", zamiast długiego, namiętnego
kochania wystarczy czasem błyskawiczny numerek za rogiem ;-) Ale ja mam
jeszcze jedno pytanie. W sumie znam na nie odpowiedź, ale tylko jednego
mężczyzny (mojego męża), więc chciałabym też wiedzieć, jak to jest u innych
panów. Z czystej ciekawości. Czy do pełni satysfakcji seksualnej mężczyzny
zawsze niezbędne jest także pełne zadowolenie (czyt. orgazm) jego partnerki,
czy czasem wystarczy, gdy po prostu "użyczy" mu ona tylko swego ciała, że się
tak trochę niezręcznie wyrażę. Oczywiście nie chodzi mi o teraz o
praktykowanie tego procederu przez całe życie, ale czasem zdarza się tak, że
kobieta w danej chwili/dniu nie ma aż tak dużego potencjału, by rozbudzić się
w ciągu kilkunastu sekund, a mężczyzna już przebiera nogami ;-) Żeby nie
było, że tylko pytam, to napiszę, że mi zadowolenie partnera nie jest aż tak
bardzo do szczęścia potrzebne, ale oczywiście miło jest (bardzo :-), gdy ma
to miejsce. A jak to jest u Was Panowie/(Panie też:-)?

Maja

436. Data: 2002-06-20 21:05:18

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sokrates tak oto pisze:

:: Wobec powyższego my też mamy swoje problemy, z którymi
:: jednak nie wychodzę na grupę, ponieważ z wiekiem kompromis
:: jest coraz łatwiejszy a poza tym nigdy nie mieliśmy ze sobą
:: wielkich problemow, średnich niewiele a drobnica jest mało
:: znacząca lub wcale i jesteśmy jako para szczęśliwi w sposób
:: nas zadowalający.

Pod tym tekstem mogę się jedynie dopisać :-))
[eee... Ty nie jesteś czasem moim mężem? ;-)]

Maja

437. Data: 2002-06-21 03:30:05

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aetg0v$9cl$1@korweta.task.gda.pl...

> [eee... Ty nie jesteś czasem moim mężem? ;-)]

Nie, ale w sprawie krótkoterminowych zastępstw mogę być do
dyspozycji:-))))
Darek

438. Data: 2002-06-21 03:50:07

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:aetel9$50o$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
orgazm) jego partnerki,
> czy czasem wystarczy, gdy po prostu "użyczy" mu ona tylko

Nie zawsze partnerka musi osiągać orgazm. Dla zdrowia
"fizycznego" mężczyzny nie jest to konieczne. Dla zdrowia
"psychicznego" jak najbardziej, ponieważ nie jesteśmy tylko
biorcami i satysfakcja z zaspokojenia partnerki sobą ma też
bardzo duże znaczenie dla mężczyzny. Wynika to zapewne z
natury męskiej, że możliwym jest takie umowne rozdzielenie
tych sfer, tzn innymi słowy wydaje mi się, że zazębiają się
one u nas w mniejszym stopniu niż u kobiet. Odwracając
trochę sytuację uważam, że mężczyzna potrafi i chce również
tylko dawać i takie samo dawanie jest dla niego również
bardzo podniecające, ale to już pewnie zależy od stopnia
popędliwości i uczuciowości mężczyzny lub poziomie
seksualnego egoizmu. Znaczna część zawartych w wątku
odgałęzień właśnie zmierza do wyjaśnienia sobie tej sprawy.

> [...]
> kobieta w danej chwili/dniu nie ma aż tak dużego
potencjału, by rozbudzić się
> w ciągu kilkunastu sekund, a mężczyzna już przebiera

Oczywiście o takie założenia jak powyżej chodzi.
Darek

439. Data: 2002-06-21 06:12:13

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl>

> U nas też zdarzały co najmniej dwie (tyle pamiętam) moje
> ewakuacje na swoją stronę łóżka, jednakże syn byl na tyle
> mały i zaspany, że nie załapał w czym rzecz::-)
> Darek

A w zasadzie, czemu ludzie boją się przyznać przed własnymi dziećmi, że
uprawiają seks? Przecież to nic złego? Trzeba oczywiście wcześniej trochę
malcowi wytłumaczyć, ale to potem duże ułatwienie.
Marta - której syn już gdzieś od 3-go roku życia wie co (nie wie za to jak
;-)) rodzice robią w łazience, albo za zamkniętymi drzwiami sypialni (nawet
nie mam szyb w drzwiach, tylko taką bambusową matę i wszystko słychać).

440. Data: 2002-06-21 06:26:46

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> A w zasadzie, czemu ludzie boją się przyznać przed
własnymi dziećmi, że
> uprawiają seks? Przecież to nic złego?

Pozornie. Czytałem kiedyś, że dla małych dzieci widok
współżyjących rodziców może być poważnym szokiem, ponieważ
tego nie rozumieją. Pocałunki, przytulania, głaskania tak,
ale dalsze poczynania to nie.
Darek

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)