Czy to zdrada?

441. Data: 2002-06-21 06:54:53

Temat: Odp: Czy to zdrada?
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aeu988$6bm$...@n...tpi.pl...

> Nie, ale w sprawie krótkoterminowych zastępstw mogę być do
> dyspozycji:-))))
> Darek

Rozumiem, ze do sprzatania, gotowania i bawienia dzieci? :-))
A.

442. Data: 2002-06-21 06:55:49

Temat: Re: Czy to zdrada?
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl>

> własnymi dziećmi, że

> Pozornie. Czytałem kiedyś, że dla małych dzieci widok
> współżyjących rodziców może być poważnym szokiem, ponieważ
> tego nie rozumieją. Pocałunki, przytulania, głaskania tak,
> ale dalsze poczynania to nie.

To znaczy nie chodzi o to, żeby uprawiać seks na oczach dziecka (to chyba
jest nawet prawnie zabronione - z tego co pamiętam, wg. prawa rodzice
mieszkający z dzieckiem w jednym pokoju wcale nie powinni uprawiać seksuu,
bo to podchodzi pod pornografię ;-)), ale żeby powiedzieć młodemu, że jak
np. sypialnia zamknięta, albo jakoś drzwi oznakowane, to rodzice się kochają
(i wytłumaczyć dlaczego on akurat nie powinien być przy tym obecny) i wstępu
nie ma (to tylko taki przykład, bez głębszego zastanowienia). Jak malec
będzie wiedział o co chodzi, to nie powinien namolnie drapać w drzwi, że on
też chce.
Na pewno są różne dzieci, ja akurat ze swoim nigdy nie miałam problemów typu
"a ja chcę do łazienki" jak zakrzyknęliśmy zza drzwi (bez zamków!), że
akurat się kochamy (ale mamy drugi kibelek - to też duża pomoc rodzinna).
Marta

443. Data: 2002-06-21 07:05:55

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości

> Rozumiem, ze do sprzatania, gotowania i bawienia dzieci?
:-))

Też.
Darek

444. Data: 2002-06-21 16:29:20

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nixe (d. Maja)" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> Nie chodzi o układanie sie w życiu i uśmiechy, lecz o seks. Pytanie było
dość
> konkretnie postawione.

Można zaproponowac,babcię, znajomą, kuzynke, jakąś nastolatkę od sąsiadów,
trzeba ruszyc trochę głową.

Jacek

445. Data: 2002-06-21 16:35:40

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie mieszkasz? Zaproś nas na obiad proszęęę! a przynajmniej moich
> mężczyzn.....
> W chałupie mam juz 30 stopni i sama myśl o gotowaniu budzi we mnie dzisiaj
> mysli samobójcze...
> pozdr. Joanna Wrocław jakby co

A myslisz że im w taką pogodę chce sie cos powaznego jesc,
proponuje makaron z truskwkamiw smietanie

Jacek (wrocław)

446. Data: 2002-06-21 16:38:18

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będę Cię przekonywać hehehe,że to nie chwalenie :-) bo i po co komu to
> potrzebne hehehe
> I drobne rzeczy w życiu cieszą.
>
> Sandra

Ja wierzę że pieczesz wspaniale.
U nas jakos tak przyjęło sie ze w dobrym guscie jest ponarzekać.
Ja nie lubie narzekać i bardzo dobrze mi z tym

Jacek

447. Data: 2002-06-21 16:40:33

Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aevkj7$o9u$...@n...onet.pl...

> Jacek (wrocław)

:-))) Ten Wrocław dla mnie ?

Sandra hihi

448. Data: 2002-06-21 16:48:21

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieci to nie zabawki, które można schować na 2-3 godzinki do szafy i w
tym
> czasie pobaraszkować sobie na całego. Trudno Ci to zrozumieć i zasadniczo
się
> temu nie dziwię, bo ja też kiedyś myślalam, że jak się ma małe dziecko w
> domu, to żyć nie umierać - dziecko tylko je, śpi cały dzień, a jak nie
śpi,
> to się bawi :->>

A dwie godziny na dzień to mało czasu na dzienną porcję sexu??
Po za tym można dzieci uspic.
Mozna wyslac je do przedszkola.
Ojej naprawde mozliwosci jest wiele, trzeba tylko chcieć

Jacek

449. Data: 2002-06-21 16:51:06

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sokrates" <d...@w...pl> wrote in message

> jak bardzo go to uskrzydli. Wbrew pozorom, szybki seks dla
> mężczyzny jest bardzo podniecający i nie każda kobieta
> bezwarunkowo wymaga dlugiej gry wstępnej. Na 15 minut
> odpowiednio starsze dzieci można zostawić same w domu a męża
> zaprosić na strych na wieszanie prania z niespodzianką.
> Niech potem jedno z nich wróci do domu a drugie dokończy
> wieszania prania.

Darku może Tobie uda sie Ci niedowierzające przekonać, trzymam kciuki
[ciach]

Jacek

450. Data: 2002-06-21 16:53:42

Od: "Jacek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiunia" <j...@p...gda.pl> wrote in message
> A czemu ja nie widze postow Taschunki? A ta lazienka to chyba jedyne
wyjscie
> dla ludzi posiadajacych dzieci. Nasze dzieci kiedys dobijaly sie do drzwi,
> potem probowaly otworzyc z zewnatrz, potem podstawialy sobie krzeslo, zeby
> dojsc do szyby. Teraz na pytanie, co wy robicie w tej lazience?
odpowiadamy;
> rozmawiamy, ale widze, ze nie wierza.

Mozna sie jeszcze wspolnie kapać mu czasem robimy to przez dwie godziny.

Jacek

Ach kochana rodzina :-(
dziecięca "erotyka" - gdzie zgłaszać strony !?
jade na wakacje
wy se ogladajcie...
Jak funkcjonować w sytuacji stresowej?(długie)