Re: Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?

From: lemy2010 <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Re: Czy w każdym pieciu na ekogorszek można palić owsem ?
Date: Mon, 21 Jun 2010 02:50:07 -0700 (PDT)

On 20 Cze, 21:03, "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> wrote:
> Znajomy chwalił mi się że kupił piec na ekogorszek z podajnikiem i
> "przerobił" go i pali obecnie owsem. Nie dopytywałem się dokładnie na czym ta
"przeróbka" polegała , ale czy w
> każdym piecu na ekogroszek (z podajnikiem automatycznym) można palić także
> owies ?
> Na czym polega taka przeróbka i czy można przerobić każdy piec , czy może są
> piece które od razu "lubią" owies ?

Jedyną zaletą paliwa jakim jest zboże - owies jest jego aktualna cena
za tonę. Kolejne mity i legendy spreparowane na potrzeby ludzi
chcących zabłysnąć, "a łun wie lepiej" :) Każdy fachowiec z uśmiechem
powie, że w kotłach na paliwo stałe można spalić wszystko...owies,
szyszki, szmaty też.... W końcu auto Syrenka też jeździła na
pokoście :) Temat palenia owsem wymyślili "naganiacze" na potrzeby
niskiej sprzedaży kotłów na paliwo stałe, rolników z pełnymi
magazynami owsa, pseudo fachowców :) Same korzyści dla wszystkich z
forum tematycznego: piszących, odwiedzających, reklamujących się,
właścicieli serwerów itp. A klient nabity w butelkę zostaje sam z
wiarą, że jak napali owsem, to będzie lux...