Czy w mieszkaniu w bloku....

1. Data: 2002-07-11 07:56:31

Temat: Czy w mieszkaniu w bloku....
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

mozna zalozyc klimatyzacje...taka z prawdziwego zdarzenia....moze polecicie
jakas firme....
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-07-11 08:23:48

Temat: Re: Czy w mieszkaniu w bloku....
Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> mozna zalozyc klimatyzacje...taka z prawdziwego zdarzenia....moze
polecicie
> jakas firme....
> Pozdrawiam Kasia
> Wszystko można , kwestia kosztów !
K-2

1. Data: 2002-07-11 09:19:54

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> polecicie

A to nie prawda. Ostatnio znajoma prowadzaca w bloku butik chciala zalozyc
klimatyzacje. Taka z prawdziwego zdarzenia ma wymiennik na zewnatrz.
Wspolnota sie nie zgodzila bo stwierdzili, ze bedzie szpecic elewacje.
Niestety blok to nie domek i jak zainwestujesz a lokatorom sie nie spodoba
to moze byc kiepsko. Zapytaj w administracji czy maja cos przeciwko.

vpw

1. Data: 2002-07-11 09:21:55

Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Jul 2002 09:56:31 +0200 I had a dream that Kasia <k...@r...net.eu.org>
wrote:
>mozna zalozyc klimatyzacje...taka z prawdziwego zdarzenia....moze polecicie
>jakas firme....

Jak uzyskasz zgodę działu techniczego spółdzielni, to oczywiście.
Problemem może być założenie agregatu (chodzi o tą część zewnętrzną
klimatyzacji) - bywa że to hałasuje i grzeje - ja bym tego nie chciał
mieć koło swojego okna :)

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-07-11 11:04:25

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> mozna zalozyc klimatyzacje...taka z prawdziwego zdarzenia....moze
polecicie
> jakas firme....

Mozna, kwestia tylko tego jak chcesz ja zamontowac na zewnatrz - w sensie
jesli chcesz wiercic w elewacji to musisz miec zgode, a jesli chcesz
postawic/powiesic np na balkonie to zadnej zgody nie potrzebujesz.
Ja polecam GE - mam od roku i spisuje sie bez problemow
koszt wraz z montazem - 4 tys. (W-wa)

mag.

1. Data: 2002-07-11 13:07:35

Od: Adam Obszynski <a...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>postawic/powiesic np na balkonie to zadnej zgody nie potrzebujesz.
>Ja polecam GE - mam od roku i spisuje sie bez problemow

masz wersje split czy takie 2 wy instalowany w oknie ?

1. Data: 2002-07-11 13:59:13

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Adam Obszynski" <a...@f...pl> napisal w wiadomosci

> masz wersje split czy takie 2 wy instalowany w oknie ?

wersja split

mag.

1. Data: 2002-07-12 08:54:47

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]
> klimatyzacje. Taka z prawdziwego zdarzenia ma wymiennik na zewnatrz.
> Wspolnota sie nie zgodzila bo stwierdzili, ze bedzie szpecic elewacje.

A na podstawie jakiego przepisu sie nie zgodzili?
I kto sie nie zgodzil? Zarzad wspolnoty czy wspolnota mieszkancow w drodze
uchwaly?

Karol

1. Data: 2002-07-12 11:48:04

Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "vpw" <v...@s...org> napisał w wiadomości

> A na podstawie jakiego przepisu sie nie zgodzili?
> I kto sie nie zgodzil? Zarzad wspolnoty czy wspolnota mieszkancow w drodze
> uchwaly?

Nie zgodzili sie mieszkancy stanowiacy wspolnote a zarzad to poparl bo jest
zlozony z czlonkow wspolnoty. Wiem o co ci chodzi. Mozna walczyc. Tylko
ryzykujesz wymowienie lokalu. Wiesz jak to wyglada. Teraz buduje sie domy w
ktorych na parterze sa punkty uslugowe i sklepy nalezace do wlascicieli
domu. Zarabiaja praktycznie na utrzymanie budynku. Ale ciagle jest to umowa
miedzy wlascicielem nieruchomosci a wynajmujacym "sklepikarzem". Jesli
chcesz mu radzic aby sie klocil to moze sie to dla niego zle skonczyc bo
akurat mu na tej lokalizacji zalezy. Ja rozumiem wynajmujacych, ktorzy
wynajeli lokal np. na salon kosmetyczny a teraz nie moga robic trwalych
przerobek. Wyobrazasz sobie pokoj 15m2 gdzie stoja 3 lozka (solaria) i nie
mozesz zainstalowac klimatyzacji. Ale niestety taki wlasciciel i moze zrobic
co mu sie podoba. Wolnosc na rynku jest, wiec jak sie nie podoba to mozna
szukac nowego lokalu tylko ten oddawany trzeba przywrocic do stanu
poprzedniego. Wiec moze nie ma o co kruszyc kopii.

vpw

[SPAM] Wszystko co potrzebujesz znajdzesz u nas...koniecznie zobacz!
Gdzie w W-wie części do starych kuchenek?
Edbud - Wasze opinie o developerze ?
Listwy m/y sciana a sufitem...
Zmywarka i tab. 3w1