Re: Czy warto byc tesciowa?

From: Marynatka <m...@f...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy warto byc tesciowa?
Date: Mon, 11 Mar 2002 11:02:04 +0100

Dnia Mon, 11 Mar 2002 00:53:07 +0100, podpisując się jako "Aniela"
<s...@w...pl>, napisałeś (aś) :

>A w jakim wzgledzie maja sie te kobiety dogadywac?

Może w takim aby:
1. teściowa nie szarogęsiła się w domu synowej
2. nie pytania nie dawała rad z epoki kamienia łupanego (a ja jak
Bastuś (Krzysiu czy jak mu tam na imię) miał 3 miesiące to dawałam mu
jajeczniczkę a Ty tylko pierś? Karmisz piersią - masz za chude mleko -
zagłodzisz dziecko! itp. - jak ktoś ma ochotę może tu co
wdzięczniejsze rady wpisać. ;)
3. nie wyrywała dzieciaka z rąk matki/ojca mówiąc - u mnie przestanie
płakać. (ten numer wycięła moja mamusia mojemu mężowi gdy usiłował
uspokoić spłakane dziecko. Oczywiście dziecko zaczęło jeszcze bardziej
płakać a moja matka zebrałą odemnie opieprz ).
4. aby teściowa bez porozumienia z dziećmi nie kupowała im prezentów
typu - koszmarny dywan z którym ciężko cokolwiek zrobić potem
5. mam wymieniać dalej?

Marzena