Czy warto monować zabudowaną lodówkę?

1. Data: 2005-01-09 17:58:42

Temat: Czy warto monować zabudowaną lodówkę?
Od: "Marcin Longosz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy może z grupowiczów ma zamontowaną w swoje kuchni lodówkę pod "zabudowę".
Chciałem się dowiedzieć o:
1.Czy markę lodówki można sobie wybrać?
2. Koszt takiej zabudowy lub całej lodówki zabudowanej?
3. Oraz o plusy i minus zamontowania takiej lodówki w domu.

Dzięki
Marcin

2. Data: 2005-01-10 08:58:58

Temat: Re: Czy warto monować zabudowaną lodówkę?
Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Jan 2005 18:58:42 +0100
"Marcin Longosz" <m...@p...onet.pl> wrote:

> Czy może z grupowiczów ma zamontowaną w swoje kuchni lodówkę pod
> "zabudowę". Chciałem się dowiedzieć o:
> 1.Czy markę lodówki można sobie wybrać?

tutaj mnie zdziwiles.. jak to czy mozna?
http://www.e-agdrtv.pl/zabudowa_lodowki/
tu masz "kilka" przykladow do wyboru..

> 2. Koszt takiej zabudowy lub całej lodówki zabudowanej?

kwestia lodowki + szafki
ceny szafki sa baaardzo zroznicowane

> 3. Oraz o plusy i minus zamontowania takiej lodówki w domu.

chyba tylko wizualne roznice..

Sierp

3. Data: 2005-01-10 10:53:44

Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Longosz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. Koszt takiej zabudowy lub całej lodówki zabudowanej?
> 3. Oraz o plusy i minus zamontowania takiej lodówki w domu.

różnice tylko estetyczne, no i chyba przy zabudowanych lodówkach nie ma
możliwości posiadania np. zewnętrznych dystrybutorów do napojów albo
kostkarki do lodu.

4. Data: 2005-01-10 11:44:41

Od: "giga" <giga_wytnij_to_@infinity._i_to_tez_net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> różnice tylko estetyczne, no i chyba przy zabudowanych lodówkach nie ma
> możliwości posiadania np. zewnętrznych dystrybutorów do napojów albo
> kostkarki do lodu.

no i magnesy sie nie trzymaja ;-)

--
giga

5. Data: 2005-01-10 13:20:18

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Longosz <m...@p...onet.pl> napisał:

> Czy może z grupowiczów ma zamontowaną w swoje kuchni lodówkę pod "zabudowę".
> Chciałem się dowiedzieć o:
> 1.Czy markę lodówki można sobie wybrać?

Tak.

> 2. Koszt takiej zabudowy lub całej lodówki zabudowanej?

Zwykle koszt lodowki do zabudowy jest wyzszy, a dodając koszt szafki
znacznie wyzszy.

> 3. Oraz o plusy i minus zamontowania takiej lodówki w domu.

Jesli masz salon otwarty na kuchnie - to szafka maskuje lodowke.
Jesli masz osobna kuchnie - nie warto.
Dodaj jeszcze, ze lodowka do zabudowy musi stac wyzej, zeby byla
odpowiednia wentylacja i fronty szafek byly w jednej linii.

Pozdrowienia,
Lila

6. Data: 2005-01-10 17:58:00

Od: "Marcin Longosz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SERDECZNE DZIEKI, Rozjasniło mi to sytuację a raczej mojej żonie :)

7. Data: 2005-01-11 07:57:57

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2005 13:20:18 +0000 (UTC)
Lila <H...@H...Com> naskrobał(a):

> Jesli masz salon otwarty na kuchnie - to szafka maskuje lodowke.
> Jesli masz osobna kuchnie - nie warto.

czy ja wiem... ja wlasnie zrobilem kuchnie - powiem Ci, ze wyglada
swietnie - biala (czy inox, ale takiej bym nie kupil) lodowka nie
pasowala by po prostu do tego wnetrza - zabudowana wyglada genialnie
(bo jej nie widac ;-)
oczywiscie piekarnik i plyte mam takze do zabudowy, mikrofalowke
sobie darowalem jak poogladalem ceny - mam szafke otwierana do gory,
w ktora taka mikrofalowke wloze (jak juz ja kupie kiedys ;-)

> Dodaj jeszcze, ze lodowka do zabudowy musi stac wyzej, zeby byla
> odpowiednia wentylacja i fronty szafek byly w jednej linii.

to w sumie zalatwiaja podmeblowe cokoly

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

Filtr do wody
Cena przylaczenia AGD ??
GRZEJNIKI ALUMINIOWE KUPIE [spam]