Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy?

1. Data: 2003-08-06 18:36:22

Temat: Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy?
Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy i będzie spokojnie można
porozmawiać o gotowaniu, smakowaniu i łasuchowaniu?
acinwożdżd

1. Data: 2003-08-06 18:46:04

Temat: Re: Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy?
Od: "spontan" <e...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "acinwożdżd" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy i będzie spokojnie można
> porozmawiać o gotowaniu, smakowaniu i łasuchowaniu?
> acinwożdżd
pozbedziemy sie spamiarzy jak przestaniesz piepszyc glodne kawalki a
zaczniesz wrzucac przepisy

spontan

1. Data: 2003-08-06 18:46:26

Od: Poppea <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 20:36, Tako rzecze acinwożdżd :
> Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy i będzie spokojnie można
> porozmawiać o gotowaniu, smakowaniu i łasuchowaniu?

Izuniu badz profesjonalna, mowi sie spamerow

Poppea Sabina
--
Nie brakowało tej kobiecie nic prócz uczciwej duszy (...)(Tacyt)

1. Data: 2003-08-06 18:50:48

Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spontan" <e...@n...net> napisał w wiadomości
> pozbedziemy sie spamiarzy jak przestaniesz piepszyc glodne kawalki a
> zaczniesz wrzucac przepisy
prk to nie jest interaktywna ksiązka kuchenna
acinwożdżd

1. Data: 2003-08-06 19:39:17

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-06 20:46, osoba przedstawiająca się jako 'spontan'
zechciała zauważyć:

A co to jest piepsz?

R.

1. Data: 2003-08-06 20:27:55

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik acinwożdżd napisał:
> Czy wreszcie pozbyliśmy się tych spamiarzy i będzie spokojnie można
> porozmawiać o gotowaniu, smakowaniu i łasuchowaniu?
> acinwożdżd

1. spamerów
2. nie, dalej tu jestes i nie mozna przy Tobie spokojnie porozmawiac o
gotowaniu, smakowaniu i łasuchowaniu .

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-06 20:34:03

Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> 2. nie, dalej tu jestes i nie mozna przy Tobie spokojnie porozmawiac o
> gotowaniu, smakowaniu i łasuchowaniu .
Posłuchaj dzieweczko! Nie słucha...
Ciebie już tu nie ma. I trzeba to zrozumieć. Czasy, gdy się tu panoszyłaś z
bolącą dziurą minęły. Albo zaczniesz pisać do rzeczy i zostaniesz z nami,
albo wyjazd na Yahoo. Nie wierz tym starym omamiaczkom, że to co było
powróci.
acinwożdżd

1. Data: 2003-08-06 21:51:02

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bolącą dziurą minęły. Albo zaczniesz pisać do rzeczy i zostaniesz z nami,
> albo wyjazd na Yahoo. Nie wierz tym starym omamiaczkom, że to co było

Chyba jestes szurnieta...w sensie nie chyba.
Jestem tu i bede, bezwzgledu czy bedziesz tu pelzac i pelazac -
nadejdzie czas, gdy ktos robala nie zauwazy i zadepcze :>
Zadne czasy nie minely - tylko czekamy az Twoj czas sie skonczy.
A co to za warunki? Co to za pisanie wyjazd na yahoo? Wypad mozesz ty
stad zrobic - ewentualnie poczytaj sobie podeslany link na bocznice (BTW
nie widzialam jeszcze dzdzownicy z wlosami na tylko tfu twarzy) wiec
tekst jest jak najbardziej adekwatny do sytuacji. :>
I nie pisz mi komu mam wierzyc, co mam robic - a to co bylo wroci....w
koncu Ci sie tu znudzi po prostu i schowasz sie pod swoj krowi placek.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-06 22:00:11

Od: "acinwożdżd" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> w koncu Ci sie tu znudzi po prostu i schowasz sie pod swoj krowi placek.
mówiłam, że te stare omamiaczki mówią nieprawdę.
nie ma takiej opci!
d.

1. Data: 2003-08-06 22:01:46

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mówiłam, że te stare omamiaczki mówią nieprawdę.
> nie ma takiej opci!
> d.

1. opcji
2. ile Ty masz lat ze mowisz na innych stare/stara - chyba niewiele
3. nie slucham Cie - gadasz pierdoly
4. opcja zawsze jest - ostatecznie mozna Cie wdeptac w to łajno i
zmieszac z Nim :>

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony