Re: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?

From: "JoJo" <g...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy wszyscy faceci to ciarupiarze?
Date: Fri, 5 Jul 2002 14:04:57 +0200

Użytkownik "Oasy" <O...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ag3poe$2ug$1@news.onet.pl...

> Zacznę może od tego że coraz bardziej widzę w Twoim TŻ bratnią duszę. W
moim
> przypadku te zaleciałości pozostały po....... ojcu i po starych "dobrych"
> czasach socjalistycznych. Wtedy właśnie taki model faceta był optymalny,
> często zdarzała sie sytuacja rodem z "Apollo ileś tam", macie to, to, to i
> to i zróbcie z tego tamto. I robiło się. I kobiety były zadowolone z
> zaradności swoich facetów.

Jestem w zupełności zadowolona z zaradności i nie tylko TŻ-ta, a nawet
bardziej :)( dumnego uśmiechu nie potrafię)
z tych on jest co z dziurawego gara autko by zrobił, jakby potrzeba taka
była - ale nie było do tej pory i chłop mnie ginie z marnacji

pozdr. dumna Joanna
ps.aczkolwiek z ta zaradnością... wiśnie nam ostatnio skroili z drzewek -
nie wykazał się