Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki prezent na 2lata zwiazku?

1. Data: 2006-05-28 16:30:49

Temat: Czy wypada, jesli nie jestesmy nawet jeszcze zareczeni, zrobic taki prezent na 2lata zwiazku?
Od: "qqx" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przepraszam, ze akurat na tej grupie to pytanie, ale lepszej nie znalazlem :(
mamy z dziewczyna niedlgo 2 lata szczesliwego i udanego zwiazku, nie jestesmy
zareczeni, ale mamy wspolne plany, ogromne pragnienie zamieszkania razem,
wstepne rozmowy o slubie. Chcialbym na druga rocznice zrobic taki prezent:
kupic obraczke z wygrawerowanym napisem jakims. Czy bedzie to dobry pomysl?
Jako znak ogromnego przywiazania i jeszcze wiekszego uczucia? Czy obraczka to
tylko po slubie?
Prosze o opinie.
Dziekuje,
Pozdrawiam,
qqx

2. Data: 2006-05-28 21:55:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 28 maja 2006 18:30 użytkownik
qqx, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> kupic obraczke z wygrawerowanym napisem jakims. Czy bedzie to dobry
> pomysl? Jako znak ogromnego przywiazania i jeszcze wiekszego uczucia? Czy

Gdyby moj maz podarowal mi taki prezent z okazji ktorejs rocznicy bycia
razem (a jeszcze przed slubem), pomyslalabym, ze to oswiadczyny. Przemysl
to, zeby potem nie bylo bolesnego nieporozumienia i zeby dziewczyna nie
uslyszala, ze zle Cie zrozumiala. Takich upokorzen latwo sie nie zapomina.
Jesli nie zamierzasz sie jej jeszcze oswiadczac, nie kupuj tego. Takie jest
moje zdanie.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

3. Data: 2006-05-28 23:56:31

Od: "kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uslyszala, ze zle Cie zrozumiala. Takich upokorzen latwo sie nie zapomina.
> Jesli nie zamierzasz sie jej jeszcze oswiadczac, nie kupuj tego. Takie

Popieram w 100% - chciałam napisac to samo, ale mnie ubiegłaś:)

4. Data: 2006-05-29 08:10:24

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

(
> [...]
> Jako znak ogromnego przywiazania i jeszcze wiekszego uczucia? Czy obraczka

Coś mi się dziwne te zamiary wydają, bo mogą być opatrznie zrozumiene:
przede wszystkim obrączka to nie "po ślubie" ale podczas, i nie jedna, a dwie
(naraz ;-)), po drugie: a czemu nie po prostu pierścionek?

Choć i ten może być opatrznie zrozumiany (jako np. rozbudzanie nadziei, a
skoro jeszcze nie jesteś pewien, czy z nią chcesz spędzić resztę życia, to
IMO nie należy robić czegoś takiego. A może po prostu bransoletka? Albo jakaś
inna biżuteria? Po prostu unikałabym takich symboli - takie jest moje zdanie.

BTW i lekko OT: jeśli macie plany zamieszkani razem, to koniecznie przed
ślubem ;-)))

Zdrówki
Hania

5. Data: 2006-05-29 13:03:12

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

qqx <q...@o...pl> napisał(a):
> [...]
> Jako znak ogromnego przywiazania i jeszcze wiekszego uczucia? Czy obraczka

a ja tam jestem za, sama chciałabym taki prezent dostać, tzn. komplet
obrączek, jedna dla mnie, druga dla ofiarodawcy ;) dla mnie to taka forma
przed-zaręczynowego zobowiązania ;)

6. Data: 2006-05-29 14:56:43

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> a ja tam jestem za, sama chciałabym taki prezent dostać, tzn. komplet
> obrączek, jedna dla mnie, druga dla ofiarodawcy ;) dla mnie to taka forma
> przed-zaręczynowego zobowiązania ;)

hmm, no może komplet, to ma jakis sens. W takim razie co zało0żą, jeśłi
dojdzie do ich ślubu? ;-) Tak tylko pytam, bo każdy robi jak lubi

pozdr.HAnia

7. Data: 2006-05-29 21:01:46

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcialbym na druga rocznice zrobic taki prezent:
> kupic obraczke z wygrawerowanym napisem jakims.

A nie lepiej coś innego na wszelki wypadek?

Pzdr
Avena

8. Data: 2006-05-30 08:06:45

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam pomysł kupienia biżuterii brzmi dobrze :)

Ale wybierz coś innego niż obrączkę - może wisiorek, bransoletkę, kolczyki?
Grawer może nie jest konieczny - takie rzeczy się pamięta - z jakiej okazji
był prezent.

9. Data: 2006-05-31 07:19:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 29 maja 2006 15:03
użytkownik justa, sącząc kawkę, wyklepał:

> dla mnie to taka forma
> przed-zaręczynowego zobowiązania

No wlasnie, nie wiemy, czy ofiarodawca zamierza sie _juz_ zobowiazywac.
Jesli jasno tego nei okreslil, moze zostac zle zrozumiany, a to moze
zrodzic bolesne rozczarowanie.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

10. Data: 2006-05-31 18:42:29

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 May 2006 18:30:49 +0200, qqx napisał(a):
> [...]
> Jako znak ogromnego przywiazania i jeszcze wiekszego uczucia? Czy obraczka to

ja dostałam bransoletę i pierścionek nawet.
komplet jest piękny, na pewno będę pamiętać dłuuuuugo ten prezent :)

obrączka to raczej niezbyt trafiony prezent bo tak jak mówią dziewczyny
może być źle zrozumiany.

"sekrety szafy"
gdzie usunąć znamiona Bielsko-Biała
pedicure w katowicach