Re: Czy ze mną wszystko w porzo

Data: 2003-01-27 11:14:13
Temat: Re: Czy ze mną wszystko w porzo
Od: "dipsom_ania" <d...@g...pl>

Użytkownik "Posępny Kosiarz" <p...@p...fm> napisał w
wiadomości news:b0ue0a$mrp$1@news.tpi.pl...
> Pisze bo mam nadzieje że ktoś mnie oświeci.
>
> Otóż mam taki problem:

A wiesz że dla mnie to piękne? Masz w życiu prawdziwą pasję, jeśli w wielu
17 lat już jesteś tak opętany (pozytywnie) przez komputery, to masz pracę
zapewnioną i przyszłość... Młody, Ty po prostu robisz to co lubisz i
będziesz lubił to, co robisz. A wierz mi, że rozmowy o Eminemie nie są
interesujące, wiele nie tracisz ;), natomiast na dziewczyny spoglądać
zaczniesz inaczej za jakiś czas i sam się zapewne zdziwisz, jak uskrzydlone
słowa potrafisz z siebie wydobywać w pewnych okolicznościach ;)
Znam "piwoszy" dla których piwo to pasja, mają pełno wafli i wszelkich
rzeczy związanych z piwem, ale zastanawiam się jak wielu z nich ma problem
alkoholowy o którym być może jeszcze nie wiedzą. Piwo to moja "pasja" od
dłuższego czasu i z chęcią zamieniłabym takie uzależnienie na Twoje ;)
Chyba, że znajdę robotę w browarnictwie ;> Znam się na piwie. ;]
Masz piękną pasję, facet, ciesz się nią i rozwijaj (do tego Cię namawiać nie
trzeba).

--