Re: Czyli jak zawsze.

Data: 2022-03-20 20:49:14
Temat: Re: Czyli jak zawsze.
Od: XL <i...@g...pl>

XL <i...@g...pl> wrote:

> ,,Widocznie" jak zwykle nie rozumiesz drukowanego. Masz więc obrazki:
>
> https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Official_Rus
sian_language_support_in_Ukraine.PNG

> Porównaj sobie powyższą mapkę z tą:
>
> https://d-art.ppstatic.pl/kadry/k/r/1/28/f0/622d9aad
062fe_o_medium.jpg

> Coś kumasz, czy nadal nie?
> Ech, pewnie nie. Sorry, już nie pomogę. ???

Kontynuacja (odnośnie obu ww. mapek):

16.03.2022:
,,Ponadto dwie z osób, na które powołuje się "FT", powiedziały, że
porozumienie zawiera też zapisy dotyczące praw dla języka rosyjskiego na
Ukrainie. Jak przypomina gazeta, Rosja uzasadniała swoją inwazję
koniecznością ochrony osób rosyjskojęzycznych na Ukrainie przed tym, co
według niej jest "ludobójstwem" ze strony "neonazistów"."

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/838125
8,ukraina-rosja-rozmowy-wojna-financial-times.html

--
POLSKI LWÓW FOREVER!