Re: Czym grozi dyktatura.

Data: 2017-01-04 11:36:09
Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nieomylność papieża została już dawno odwołana. On się myli i nie zamierzam
> go słuchać w kwestii sprowadzania sobie do kraju i domu nierobów i
> gwałcicieli na utrzymanie.
> Franciszek buja w obłokach, to człowiek spoza Europy, który nawet nigdy nie
> był wychowany w jej realiach historycznych, społecznych ani kulturowych.
> Zna je tylko z książek. Pochodzi z kraju, gdzie problemy choćby wojen
> religijnych nie istniały, nie było najazdów, wojen ani ścierania się
> różnych kultur i cywilizacji.
> Dlatego NIE ROZUMIE polskiego oporu przed wkraczaniem OBCYCH, bo kieruje
> [...]

Wtedy, oczywiście, historia zatoczy kolejne koło - znów ruszą nach Osten za
przyzwoleniem reszty Unii-rzeszy. Od wschodu ruszą Rosja i Ukraina -
Ukraińcy już u nas są w wystarczającej ilości w szkołach na uczelniach:
http://www.gazetawarszawska.com/pugnae/4130-stanisla
w-srokowski-hodujemy-weza-na-wlasnej-piersi

Oraz we wszelkich innych miejscach:
http://forum.nowiny24.pl/ukrainiec-mial-rewolwer-i-a
municje-zostal-zatrzymany-na-granicy-w-medyce-t87085
/

Przygotowują też bazę ideologiczną:
http://wpolityce.pl/m/forum/polityka/28-dyskusje-pod
-publikacjami-dzialu-polityka/tematy/292534-ukraincy
-probuja-falszowac-historie-w-parlamencie-pojawil-si
e-projekt-upamietniajacy-ofiary-ludobojstwa-dokonane
go-przez-panstwo-polskie-komentarze-publikacji?stron
a=3

Hasło "Polacy! Do broni!" zaczyna się aktualizować. Taki los Polaków.

--
XL