Re: Czym grozi dyktatura.

Data: 2017-01-10 20:45:07
Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Kviat <null>

W dniu 2017-01-10 o 11:48, Ikselka pisze:

Nie chce mi się wszystkich twoich bredni czytać i analizować, ale to
poniższe dobrze oddaje waszą mentalność:

> Ad c) - za jakże aluzyjne upomnienia dziękujemy, sami wiemy, kogo do domu
> wpuszczać i jak widzę Franciszek to uznaje, bowiem nawet nie próbuje mówić
> niczego w rodzaju "otwórzcie granice dla każdego" ani "oddajcie pieniądze,
> żony i córki każdemu, kto wejdzie do waszego domu"

Co to, do kurwy nędzy, w XXI w., w cywilizowanym świecie oznacza?
Co to ma być? Jakieś "oddawanie żon i córek"? To jakieś niewolnice są
czy co?

Pieprzona sekta katolska uzurpuje sobie prawa od oddawania czy
nieoddawania kogoś... Co za zryty beret to napisał?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr