Czym grozi podatek kościelny

131. Data: 2017-01-10 10:02:22

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

> uhm, a tu bez zmanipulowanego opisu i komentarzy bandy kretynów
> https://www.youtube.com/watch?v=EfF07HSsfGc
>
> jak zwykle okazuje sie dałaś xDupy :-O

Bo inna banda kretynów skomentowała inaczej? Też mi argument.

To ilu ciapatych u ciebie już siedzi na garnuszku? Jaką dajesz dzienną
stawkę żywieniową i kieszonkowe? Zapewniasz im też darmowy seks? Poszukuję
wzorców dobra :->

https://m.youtube.com/watch?v=NuxKK0LcdN8

--
XL

132. Data: 2017-01-10 10:03:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

.pl...

pl...

.pl...

> buhahahahahahahahahahah

Oczywiście kiedy przyjedzie mi coś nakazywać.

--
XL

133. Data: 2017-01-10 10:17:33

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Bo inna banda kretynów skomentowała inaczej? Też mi argument.

buhahahahahha, bo to kolejny filmik z serii "a spróbuje zarobić na kretynach
podstawiając stary film z nośmy opisem", matołku bezmózgi

>To ilu ciapatych u ciebie już siedzi na garnuszku? Jaką dajesz dzienną
>stawkę żywieniową i kieszonkowe?

ilu rydzyków u ciebie już siedzi na garnuszku? Jaką dajesz dzienną
stawkę żywieniową i kieszonkowe?

>Poszukuję wzorców dobra :->

by je opluć?

>https://m.youtube.com/watch?v=NuxKK0LcdN8

buhahahhahaha, no właśnie - zlepek filmów z czarnoskórymi plus rzeczywiste
zdjęcia uchodźców - w tym zdjęcia np. z zamieszek senegalu :-)

134. Data: 2017-01-10 10:20:03

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

>Oczywiście kiedy przyjedzie mi coś nakazywać.

Dla Jezusa tez przygotuj parę lekcji, na czas, gdy już przyjdzie.

135. Data: 2017-01-10 10:35:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
> podstawiając stary film z nośmy opisem", matołku bezmózgi

> ilu rydzyków u ciebie już siedzi na garnuszku? Jaką dajesz dzienną

O to to - to tyle samo daj swoim ciapatym.
A nie mi tu gardłować.

> by je opluć?

NAŚLADOWAĆ :->

> buhahahhahaha, no właśnie - zlepek filmów z czarnoskórymi plus rzeczywiste
> zdjęcia uchodźców - w tym zdjęcia np. z zamieszek senegalu :-)

A tam same czarne aniołki na tych zdjeciach oczywiscie :->

--
XL

136. Data: 2017-01-10 10:38:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Dla Jezusa tez przygotuj parę lekcji, na czas, gdy już przyjdzie.

Co mówi Jezus, a co papież... Coż, bywały już w tym różnice i Jezus to
przewidzial, nie bez przyczyny jest wszystko NAPISANE.

NIE BARDZIEJ!

--
XL

137. Data: 2017-01-10 10:58:50

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

>O to to - to tyle samo daj swoim ciapatym.
>A nie mi tu gardłować.

Ja nie zarządzam podatkami, ale skoro jesteś za tym jako i ja by z naszych
podatków opłacić pobyt uchodźców w Polsce to zgadzamy się.

>NAŚLADOWAĆ :->

Póki co na nakazy Chrystusa, wspomniane przez Franciszka, plujesz jedynie.

W senegalu?

138. Data: 2017-01-10 11:02:18

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
>
>Co mówi Jezus, a co papież... Coż, bywały już w tym różnice i Jezus to
>przewidzial, nie bez przyczyny jest wszystko NAPISANE.

A, czyli iksela doszła już poziomu: papież Franciszek zaprzecza naukom
Jezusa - coraz ciekawiej, coraz ciekawiej... przy czym iksela oczywiście
lepiej odczytuje nauki Mesjasza.

139. Data: 2017-01-10 11:17:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Ja nie zarządzam podatkami, ale skoro jesteś za tym jako i ja by z naszych
> podatków opłacić pobyt uchodźców w Polsce to zgadzamy się.

Uchodźców zawsze.
Ja opłaciłam pobyt dla Polaków, uchodźców z Donbasu.
Ale w imigrację ekonomiczną czarnej dziczy z Afryki wrobić się nie dam, na
nich niech płaci postkolonialna Europa. Ty jak widzę uchodźcą nazywasz
każdego, kto krzyczy "dawaj!" - no to płać.

> Póki co na nakazy Chrystusa, wspomniane przez Franciszka, plujesz jedynie.

> W senegalu?

W Kameronie :->

--
XL

140. Data: 2017-01-10 11:39:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

>Ty jak widzę uchodźcą nazywasz każdego, kto krzyczy "dawaj!"

Polecam zatem:
http://ding-dong.pl/allegro/foto/OKULARY/denka2.jpg

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi