Czym grozi podatek kościelny

181. Data: 2017-01-13 10:44:28

Temat: Re: Czym grozi dyktatura.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzyżak <l...@w...pl> wrote:
> [...]
.pl...
a.pl...

> Dla ciebie to nawet Jezus nie za bardzo się przygotował,
> bo Jezus nikogo nie odpędzał.

Ani nikomu nie nakazywał być Jezusem :->

--
XL

182. Data: 2017-01-13 11:27:23

Temat: Re: Czym za kim
Od: Krzyżak <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...
a.pl...

> Ani nikomu nie nakazywał być Jezusem :->
>
> XL

Ale Jezus zachęcał do podążania za nim i naśladowania go.
Ty za kim podążasz ? kogo starasz się nasladować ?

Ty znajdujesz Boga w KK i co z tego, że znajdujesz ?

183. Data: 2017-01-13 13:54:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzyżak <t...@q...pl> wrote:
.pl...
a.pl...

> Ale Jezus zachęcał do podążania za nim i naśladowania go.

Jeśli już, to Nim oraz Go.

> Ty za kim podążasz ? kogo starasz się nasladować ?

Jezusa.
Ale ty chyba katechetę. A ja już szkoły pokończyłam.

> Ty znajdujesz Boga w KK i co z tego, że znajdujesz ?

Cieszę się.

--
XL

184. Data: 2017-01-13 16:45:32

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-13 o 13:54, Ikselka pisze:

> Jeśli już, to Nim oraz Go.

Bo lubił w to grać?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Nim
https://pl.wikipedia.org/wiki/Go

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

185. Data: 2017-01-13 17:19:59

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

Krzyżak <l...@w...pl> wrote:

>Ani nikomu nie nakazywał być Jezusem :->

Łk, 9, 23
Potem mówił do wszystkich: "Jeśli ktoś chce iść za Mną, niech się zaprze
samego siebie, niech co dnia bierze krzyż swój i niech Mnie naśladuje"

i wykładnia, specjalnie na nałczycielki:

http://sjp.pwn.pl/sjp/nasladowac;2487407.html
naśladować
1. <<wzorować się na kimś, na czymś, postępować podobnie jak ktoś inny>>
2. <<odtwarzać, udawać kogoś, coś>>

186. Data: 2017-01-13 18:14:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OGhost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
> naśladować
> 1. <<wzorować się na kimś, na czymś, postępować podobnie jak ktoś inny>>

Tylko debil nie odróżnia "być/stać_się kimś" od "naśladować kogoś".
Tylko debil machając rękami uważa się za ptaka.
Tylko debil kopiując słowniki uważa się za mędrca.

Ty nie naśladujesz/odtwarzasz/udajesz debila.
Ty JESTEŚ debilem.

--
XL

187. Data: 2017-01-13 20:04:36

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

OGhost <n...@d...pl> wrote:

> [...]

>Tylko debil machając rękami uważa się za ptaka.
>Tylko debil kopiując słowniki uważa się za mędrca.

>Ty nie naśladujesz/odtwarzasz/udajesz debila.

Mówisz, że skoro Jezus "nikogo nie odpędzał", a jednocześnie mówił do
wiernych "niech Mnie naśladuje" to znaczy, że wg Jego nauk, należy odpędzać,
a ja jestem debilem?

188. Data: 2017-01-13 22:45:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
> wiernych "niech Mnie naśladuje" to znaczy, że wg Jego nauk, należy odpędzać,

Mówisz, że ja mówię, że Jezus nikogo nie odpędzał???
No to rzeczywiście jesteś debilem.
http://www.eleos.religia.net/temat_tygodnia/wypedzen
ie_przekupniow.html

--
XL

189. Data: 2017-01-14 04:03:26

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Jan 2017 16:45:32 +0100, Kviat wrote:

> Bo lubił w to grać? https://pl.wikipedia.org/wiki/Nim
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Go
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

kto ciebie tak pojebal,

jakis jehowita cie wyruchal ?

190. Data: 2017-01-14 17:03:38

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.pl...

pl...

>Mówisz, że ja mówię, że Jezus nikogo nie odpędzał???

Nie ty a ja, mówię, że nikogo z potrzebujących nie dopędzał. Mówisz, że
odpędzając ich wypełniamy Jego zalecenia?

petitionGo
Marian Kowalski dobrze mówi
Mysia utopia.
Mysia utopia.