Czym karmic mozg?

1. Data: 2003-09-08 08:27:16

Temat: Re: Czym karmic mozg?
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylam, ze mam ostatnio pewne problemy z koncentracja. Ciekawa
jestem,
> czy mozna funkcjonowanie mozgu poprawic poprzez odpowiednie
odzywianie. Gdy
> przystepowalam do matury, mama karmila mnie orzechami wloskimi.
Podobno
> pozytywnie dzialaja tez ryby. Czy wiecie cos wiecej na ten temat?

Szczególnie łby

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J. Marusiński

1. Data: 2003-09-08 08:36:10

Temat: Czym karmic mozg?
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ;)

[...]

Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-09-08 09:43:53

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylam, ze mam ostatnio pewne problemy z koncentracja.

Z pewnością pewne składniki zawarte w jedzeniu pomagaja mózgowi pracować.
Też słyszałam o orzechach włoskich i chyba laskowych.

Istotny jest też chyba magnez chyba zawarty w czekoladzie, ale tunie czuję
się ekspertem.
Gdzieś w sieci jest (cyba encyklopedia) spis wszystkich minerałów i
mikroelementów wraz z ich wpływem na funkcjonowanie organizmu człowieka.

Sasannka

http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-09-08 10:07:13

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Sep 2003 10:36:10 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Anna Ladorucka*, w
wiadomości news:<bjheau$n3t$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> przystepowalam do matury, mama karmila mnie orzechami wloskimi. Podobno
> pozytywnie dzialaja tez ryby. Czy wiecie cos wiecej na ten temat?

Najlepsza koncentracja, jak to wiedzą studenci medycyny jest na Tussipeccie
;> No dobra, żartowałam, chociaż niektórzy tak robią ;>

A co do jedzenia, to owszem, orzechy, kasza gryczana, figi suszone. Wszystko
co zawiera magnez, bo wpływa on na przekazywanie bodźców nerwowych.
Także pomidory, bo zawierają potas.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
Partia Przeciwników Wątróbki!!!

1. Data: 2003-09-08 10:41:48

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

========
No co wy? Chyba nie oglądacie reklam!
Wystarczy wypić redbula, przegryźć danonkiem, golnąć kolakao, zakąsić
lajonem czy czymś tam i mózg furczy jak młockarnia mego dziadka. A te
wszystkie wasze ryby, orzechy i magnesy to przecie bzdury pierwszej wody...

waldek
========

1. Data: 2003-09-08 11:16:32

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> lajonem czy czymś tam i mózg furczy jak młockarnia mego dziadka. A te
> wszystkie wasze ryby, orzechy i magnesy to przecie bzdury pierwszej

Ano tak, jeszcze sa te specjalne lizaki, ktore zawieraja glukoze! Zgodnie ze
sloganem, dzieki nim "glowka pracuje" ;).

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-09-08 12:17:08

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wody...
>
> Ano tak, jeszcze sa te specjalne lizaki, ktore zawieraja glukoze! Zgodnie
ze
> sloganem, dzieki nim "glowka pracuje" ;).

A poza tym, jesli jestes senna, "niech Cie zbudzi copicooooooo", bo RedBull
i tak doda Ci skrzydel ;)

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-08 12:40:28

Od: "voitek" <d...@w...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przystepowalam do matury, mama karmila mnie orzechami wloskimi. Podobno
> pozytywnie dzialaja tez ryby. Czy wiecie cos wiecej na ten temat?
Oprocz wspominanego tu wszedzie magnezu przyda sie tez kwas foliowy, a wiec
na przyklad jablka. A ja wszelkie mikroelementy czerpie z mate, spozywania
takich ilosci nie powstydzilby sie niejeden Argentynczyk.

1. Data: 2003-09-08 23:29:27

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Sep 2003 10:36:10 +0200, "Anna Ladorucka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>przystepowalam do matury, mama karmila mnie orzechami wloskimi. Podobno
>pozytywnie dzialaja tez ryby. Czy wiecie cos wiecej na ten temat?

Duzo glukozy, duzo fosforu. Jajka niespecjalnie podchodza - zeby
doladowac sie wlasciwa dawka fosforu to trzeba zrec ich tyle ze strach
o cholesterol. Ryba nie sprawia tych klopotow. Na mnie zawsze
najlepiej dzialaly ryby solone - sledzie, szproty - a niejakie
doswiadczenie w poganianiu mozgu mam.
Orzechy, owszem, zawieraja co trzeba ale ile mozna ich jednorazowo
zjesc? NIeduzo, warto wiec dopchnac dawke fosforu innymi produktami.

--
Darek

1. Data: 2003-09-08 23:29:29

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Sep 2003 13:16:32 +0200, "Anna Ladorucka"
<a...@p...onet.pl> wrote:

>Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>wody...
>
>Ano tak, jeszcze sa te specjalne lizaki, ktore zawieraja glukoze! Zgodnie ze
>sloganem, dzieki nim "glowka pracuje" ;).

A najglupsze jest to ze akurat wszystkie te produkty jak najbardziej
dzialaja:
- Red Bull (spora dawka kofeiny)
- Danonek (glukoza, wapn, magnez, troche fosforu)
- colacao (jak wszystko co kakao zawiera - kupa magnezu, alkaloidy
pobudzajace uklad nerwowy...)
- Batonik czekoladowo - orzechowo - kajmakowy czyli polaczenie
wszystkiego co powyzej plus orzechy (fosfor!).

--
Darek

Absynt
czy jadacie jerky
jak jeść aronię?
przepis na pumeprnikiel - obiecane
[OT] ewolucja, nabywanie umiejetnosci....