Re: Czym leczyć zastrzał?

Data: 2006-05-01 12:06:46
Temat: Re: Czym leczyć zastrzał?
Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl>

Sposoby domowe: smarowanie miodem, lub wkładanie
> do wrzątku nie próbowałem. Doradżcie czym to wyleczyć?

Wkładanie palca do wrzatku - sposob ok, tylko nie trzymasz palca we wrzatku
nie wiadomo ile, tylko zanurzasz i wyjmujesz.
Ale najlepszy sposob to moczenie w cieplej wodzie z szarym mydlem i
opatrunek z rivanolem (ten sposob to polecil mi jeden z doktorow (dr n. med)
ze znanego osrodka medycznego i u mnie zawsze skutkuje).
Zdrowia!