Re: Czym naprawde jest miłość?

From: puchaty <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czym naprawde jest miłość?
Date: Thu, 17 Jul 2003 15:38:50 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@as2-163.starogard.dialup.inetia.pl

Zenek widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

> Przecież nie przychodzisz z aktem chrztu na drugą randkę zaplanowaną w
> bezpośredniej bliskości kościoła. A zakładając że "miłość masz w sobie"
> spokojnie mógłbys uczynić tak jak robią to w Las Vegas bo "i tak będzie
> dobrze". Okres "chodzenia" ze sobą czy jak tam zwał jest przecież poznawaniem
> i testowaniem potencjalnego uczucia. A jeśli po 2 latach życia ze sobą czy
> wspólnego mieszkania dalej Twój partner pozostaje dla Ciebie nieodkryty to ja
> się właściwie nie dziwię. Bo wmyśl Twojej koncepcji Ty w tym czasie odzierasz
> się ze "swoich naleciałości"

Z tym odkrywaniem jest tak jak z tym pytaniem Qwaxa dzisiaj "Co sądzisz o
tej kobiecie".
Można sądzić tak lub siak - wszystko jedno - póki się sądzi.

> Nie prestiżu i pozycji!!! Tylko pamięci uczuć, przeżyć i doświadczeń z
> których za życia nikt nie ma zamiaru rezygnować!

Nie mów nikt, bo to nie prawda.
Uczycia, przeżycia i doświadczenia "ustawiają" nas w pewnej relacji z
otoczeniem.

> Ale nie mów mi proszę, że jedyną rzeczą, która spaja Twój związek są pokłady
> miłości, które masz w sobie (czy wykształcasz w sobie).

Gdybym się tym nie zajął, nie wytrzymałaby ze mną - tak mi się dzisiaj
zdaje.
A bardziej jeszcze nie wytrzymałbym z samym sobą.

> Wiesz, nie ma dla
> Ciebie znaczenia jaka Twoja żona jest w łóżku?. Jak przestanie z Tobą sypiać
> bedziesz dalej machał wiosłem koło niej stymulowany miłością, którą masz w
> sobie?

Jak prxestanie będę się zastanawiał. Dzisiaj macham przy niej. Nie wiem co
się zdarzy.

> Myślę, że zaczynam rozumieć Twój nadświadomy punkt widzenia. Myślę jednak że
> na takim forum jak to - Rodzina a nie Rodzina Boża zamiast w ułomnych słowach
> opisywać idał, dokładniej denifiniujmy naszą ułomne jego wizje. Z
> praktycznego punktu widzenia może być to bardziej dla wszystkich z nas
> przydatne. Może zamiast Miłości piszmy normalnie o miłości bo i ona jest
> wystarczająco fajna.

Mimo wszystko mam wrażenie, że poruszam się w tematyce tej grupy. Jeśli
jednak uważasz (i reszta grupy), że tak nie jest, bądź to co piszę jest
bezwartościowe proszę mi to uświadomić.
Grupy zaśmiecać nie chcę!

puchaty