Re: Czym oczyścić klejący się plastyk?

From: marrgol <m...@a...invalid>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Czym oczyścić klejący się plastyk?
Date: Fri, 1 Sep 2017 23:19:44 +0200

On 2017-09-01 at 15:05, User wrote:
> Plastykowa obudowa mojej nawigacji się "klei".
> Jest ona czarna., trochę miękka, matowa.
> Jest to bardzo nieprzyjemne.
> Czym można by to oczyścić?

Obudowa jest prawdopodobnie gumowana i ta guma po prostu się rozkłada
- czas, temperatura i różne latające w powietrzu świństwa robią swoje.
Spróbuj przetrzeć alkoholem izopropylowym, ale licz się z tym, że nawet
jeśli pomoże, to ta obudowa już śliczna nie będzie - mogą zmyć się
napisy i w ogóle cała ta matowa warstwa, o ile to tylko warstwa.
Jeśli ten plastik ma tę ,,gumę" w składzie, w całej objętości, to efekt
będzie krótkotrwały i po niedługim czasie obudowa znów będzie lepka.

--
mrg