Re: Czym zmyc samoopalacz

1. Data: 2010-12-07 18:52:27

Temat: Re: Czym zmyc samoopalacz
Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-07 09:25, Lebowski pisze:
> Cholera, wczoraj zrobilem delikatny masarz swojej partnerce przy uzyciu
> balsamu z samoopalaczem (jakis DAX chyba), budze sie rano i rece mam
> jakbym cala noc marchewke tarkowal.
> I nic tego gowna nie rusza, nawet pumeks.
> Jest moze jakis odbarwiacz, albo cos?
> Ile wogole to moze mi siedziec na skorze?

domestos albo vanish :)
a tak na serio to kup se paste BHP z 3 zeta i po ptokach

mozesz wypizdalalć
--
Kupa!

2. Data: 2010-12-08 09:34:42

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07-12-2010 19:52, Diabełson pisze:

> domestos albo vanish :)
> a tak na serio to kup se paste BHP z 3 zeta i po ptokach
>
> mozesz wypizdalalć

Z czasem samo zejdzie. Naskórek na dłoniach złuszcza się bardzo szybko,
powinno zniknąć w ciągu paru dni.
Można myć ręce łagodnym peelingeim zamiast mydłem (i myć jak
najczęściej), nacierać cytryną (rozjaśnia).

Nie ma sensu stosować żrących substancji, zabarwienie nie jest toksyczne
a np. chlorem albo vanishem można się poparzyć, a co najmniej nabawić
jakiegoś zapalenia skóry. Nie warto.
Pasta BHP nie pomoże, bo kolorek "wsiąknął" w naskórek (tak to zostało
zaprojektowane) - teraz ten naskórek musi się złuszczyć.

Masz nauczkę na przyszłość. Po smarowaniu czegokolwiek komukolwiek
samoopalaczem trzeba zaraz dokładnie umyć ręce - to jest napisane na
każdym opakowaniu!

--
Maddy

Objawy raka jelita?
Pasy pooperacyjne - kiedy warto?
NASA arszenikowe DNA z "Mono Lake" to wcale NIE przybysze z kosmosu, a dowody na softwarowy zapis "programów zycia i losu" w pamieciach naturalnych komputerków zwanych DNA
Podwyższony AST, ASL i cholesterol
Klucie w penisie podczas wytrysku