antybiotyk

1. Data: 2010-12-08 10:08:13

Temat: antybiotyk
Od: whitey <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

sprawa pewnie dosc prosta dla ludzi znajacych sie na temacie.
w skrocie, chlopak 6 lat, kaszlal mokro nie goraczkowal, dostal
antybiotyk amoksycyline 200, od momentu podania (4-ty dzien dzisiaj) ma
goraczke 39+ i jest kompletnie wyczerpany. wizyta umowiona na jutro
dopiero. przestac dawac antybiotyk czy czekac?
z gory dziekuje za pomoc

--
whitey

2. Data: 2010-12-08 12:05:25

Temat: Re: antybiotyk
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 11:08, whitey pisze:
> [...]
> goraczke 39+ i jest kompletnie wyczerpany. wizyta umowiona na jutro
> dopiero. przestac dawac antybiotyk czy czekac?

Sprawa nie musi byc prosta. Jeszcze stopien wiecej i bedzie podchodzilo
pod stan zagrozenia zycia. Nie szukaj pomocy na forum! Wzywaj lekarza do
domu, albo zawiez go na pogotowie. Rady odnosnie antybiotyku nie
udzielam i nikt Ci tu jej nie udzieli, bo to jest dosc powazny stan,
nikt nie wezmie odpowiedzialnosci. Wzywaj lekarza!

3. Data: 2010-12-08 12:58:24

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> goraczke 39+ i jest kompletnie wyczerpany. wizyta umowiona na jutro
> dopiero. przestac dawac antybiotyk czy czekac?

Ja bym przestała dawać. Jak dzieciak nie miał zapalenia oskrzeli czy
zapalenia płuc to bym w ogóle tej recepty nie brała.

--
animka

4. Data: 2010-12-08 15:38:36

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 13:58, animka pisze:

> Ja bym przestała dawać. Jak dzieciak nie miał zapalenia oskrzeli czy
> zapalenia płuc to bym w ogóle tej recepty nie brała.

Przy 39 stopniach goraczki wezmiesz odpowiedzialnosc za stan dziecka,
jak sie pogorszy po zastosowaniu twojej porady? He?

5. Data: 2010-12-08 19:38:26

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 16:38, R. P. pisze:

> Przy 39 stopniach goraczki wezmiesz odpowiedzialnosc za stan dziecka,
> jak sie pogorszy po zastosowaniu twojej porady? He?

Przecież napisano, że dzieciak dostał gorączkę po braniu tych antybiotykow.

--
animka

6. Data: 2010-12-08 20:22:24

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 20:38, animka pisze:

> Przecież napisano, że dzieciak dostał gorączkę po braniu tych antybiotykow.

To ze dostal jej akurat po angtybiotyku nie oznacza, ze ten antybiotyk
ja wywolal. Moze byc 100 innych przyczyn. Ale co ty wiesz kobieto o
medycynie... (jak nie wiesz to chociaz bys sie nie osmieszala, bo
zalosna jestes).

7. Data: 2010-12-08 22:43:09

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 21:22, R. P. pisze:

> [...]
> ja wywolal. Moze byc 100 innych przyczyn. Ale co ty wiesz kobieto o
> medycynie... (jak nie wiesz to chociaz bys sie nie osmieszala, bo

Żalośny to jesteś ty pajacu i odmerdaj się ode mnie. Zacznij od siebie
przede wszystkim.

--
animka

8. Data: 2010-12-08 23:09:08

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 23:43, animka pisze:

> Żalośny to jesteś ty pajacu i odmerdaj się ode mnie. Zacznij od siebie
> przede wszystkim.

To nie udzielaj rad, ktore sa bezsensowne! Wtedy sie odczepie. Nie tylko
ja mam jak widac takie zdanie o tobie. Nudzi ci sie? To idz sobie na
mojageneracja.pl potrolluj...

9. Data: 2010-12-09 09:42:56

Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym przestała dawać.

Wow. Czy ty nie masz sumienia?

10. Data: 2010-12-09 09:45:02

Od: Ingarden <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja bym przestała dawać.

Nie uważasz, że trolowanie na grupie o medycynie jest wyjątkowo nieetyczne?

Przerywając branie antybiotyków możesz załatwić się na lata, albo i całe
życie. Na początek wyselekcjonujesz u siebie szczepy oporne.

Nie jestem zwolennikiem antybiotyków, ale jeśli już zaczęło się je brać,
to trzeba to robić aż do zakończenia terapii.

Do pytającego - nie szukaj rozwiązań na grupach. Idź z tym do lekarza,
on zdecyduje co dalej.

--
le

Re: Czym zmyc samoopalacz
Objawy raka jelita?
Pasy pooperacyjne - kiedy warto?
NASA arszenikowe DNA z "Mono Lake" to wcale NIE przybysze z kosmosu, a dowody na softwarowy zapis "programów zycia i losu" w pamieciach naturalnych komputerków zwanych DNA
Podwyższony AST, ASL i cholesterol