Czysto prawne pytanie...

1. Data: 2003-03-04 10:14:34

Temat: Czysto prawne pytanie...
Od: "Piotrek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie; przykladowo taka sytuacja pacjent jest w Branzowej Kasie
Chorych i chce sie zarejstrowac do neurologa(ma skierowanie od lekarza
rodzinnego) niestety neurolog ma prawie wszytkie terminy zajeta i moze
pacjenta przyjac dopiero po miesiacu, lecz pacjent nie moze czekac(ma takie
dolegliwosci ze no trudno mu jest wytrzymac, lekarz rodzinny nie jest
wstanie mu pomoc) wiec pacjent chce isc prywatnie do neurologa(np poleconego
przez znajomego) i ten wlasnie neurolog po obejrzeniu pacjenta itp, chce
skierowac pacjenta na badania np(tomografie komputerowa, rezonans czyli
bardziej specjalistyczne)neurolog nie ma podpisanej umowy z Branzowa kasa
chorych wiec za wizyta zaplaci pacjent, i tu jest moje pytanie czy jezeli
taki prywatny neurolog skieruje na wyzej wymienione badania pacjent to czy
bedzie mial wykonane te badania w ramach Branzowej kasy chorych, czy bedzie
musial za nie zaplacic?

pozdrawiam
PiTeR

2. Data: 2003-03-04 17:32:57

Temat: Re: Czysto prawne pytanie...
Od: "Irek Badowski" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy
> bedzie mial wykonane te badania w ramach Branzowej kasy chorych, czy

Oczywiście że zapłaci pacjent.
BKCh nie pokryje badań zleconych przez lekarza z którym nie ma zawratej
umowy.
Zresztą żadna kasa nie pokrywa badań z prywatnych (czytaj nie mających
kontraktu) gabinetów.
nietety
birek

coaxil