helicobacter pylori

1. Data: 2003-03-03 23:32:35

Temat: helicobacter pylori
Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sie spytac Was czy Macie jakieś rady na temat leczenia tej bakteri
helicobacter pylori??? I co wogole sadzicie na temat tej choroby??

2. Data: 2003-03-04 09:02:04

Temat: Re: helicobacter pylori
Od: "panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Chciałbym sie spytac Was czy Macie jakieś rady na temat leczenia tej bakteri
> helicobacter pylori??? I co wogole sadzicie na temat tej choroby??

Zadalem te pytanie koledze z pracy ktory na to cierpial. Podobno ma to 80%
populacji ale tylko u niektorych sa warunki by sie ta bakteria rozwijala.
Kolega powiedzial ze glownemu leczeniu kierunek nadaje lekarz. Czyli
antybiotyki ktore zabija bakterie a nastepnie dieta. Niestety nikt nie byl w
stanie podpowiedziec jaka dieta. Dopiero od niedawna stosuje (wyszukana w
sieci) diete marchewkowa. Kazdego ranka zjada kilka gotowanych w calosci
marchewek. Obiera je dopiero po ugotowaniu. Powiedzial ze wlasnie to jedyne
mu pomaga.

3. Data: 2003-03-04 09:44:17

Od: "Rafal" <r...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym sie spytac Was czy Macie jakieś rady na temat leczenia tej
bakteri
> helicobacter pylori??? I co wogole sadzicie na temat tej choroby??

Ja mialem ta bakterie. Jesli jej nie wyleczysz mozesz miec za jakis okres
(moze kilku lat) raka zoladka. Kup sobie test w aptece na helicobacter.
Pamietam jak robilem testy na ta bakterie w publicznej przychodni wyszlo mi
ze jej nie mam, a w prywatnej ze mam (i jednak mialem ta bakterie). Tutaj
widac jacy sa nasi specjalisci. Powodzenia.

4. Data: 2003-03-04 14:12:00

Od: "Beata" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze jej nie mam, a w prywatnej ze mam (i jednak mialem ta bakterie). Tutaj
> widac jacy sa nasi specjalisci. Powodzenia.

Ja tez mialam te bakterie ojawy byly takie jak przy wrzodach rzoładka.
Leczono mnie anttybiotykami 3 razy prywatnie! Choroba wciaz powracala.
Dzieki antybiotykom dostalam grzybicy (mimo ze przez caly okres leczenia
pilam jogurty) i leczenie bylo jeszcze bardziej skomplikowane.Po nastepnym
nawrocie choroby poszlam do innego lekarza i ten powiedzial ze ta bakterie
ma tendencje do powracanie(szczegolnie przy stresujacym trybie zycia) i
skoro do tej pory nie zostala zniszczona, nie ma co dalej sie truc.
Kiedy bolal mnie brzuch bralam RANIGAST nadal pilam duzo jogurtow i na czczo
jadlam siemie lniane zalane wrzatkiem (taki glut) i jakos samo sie
wyleczylo.
Pozdrawiam Beata

5. Data: 2003-03-04 16:48:16

Od: "Rafal" <r...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czczo
> jadlam siemie lniane zalane wrzatkiem (taki glut) i jakos samo sie

Mi pomogl Irydiolog, przepisal mi jakies ziola i bralem je chyba przez 2
miesiace (zadnych antybiotykow!) i juz nie mam tej bakteri (ale wszystko
prywatnie zalatwailem sama wizyta u irydiologa kosztowala 80zl + badania w
prywatnych gabinetach, mase kasy ale oplacalo sie). Wole wydac pieniazki niz
isc za darmo do pseudo lekarzy (panstwowych).

6. Data: 2003-03-04 17:25:24

Od: "Irek Badowski" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mi
> ze jej nie mam, a w prywatnej ze mam (i jednak mialem ta bakterie). Tutaj

A w prywatnej przychodni byli specjaliści "nie nasi?" Obcokrajowcy?
Testy immunolegiczne "z krwi" wcale nie dowodzą zakażenia HP a jedynie
stwierdzają że nasz uklad immunologiczny zetknął się z HP.Ich miano
utrzymuje sie długo po wyleczeniu.Jak każda metoda diagnostyczna mają swoia
czułość i swoistość.Co do testów dostępnychw aptekach to moim zdaniem nie są
godne zaufanie a już napewno bardziej ufam testom wykonywanym w
labolatorium.
Obecność HP w blonie śluzowej żołądku można potwierdzić jedynie
1.pobierając materiał bezpośrednio podczas gastroskopii
2.Ureazowym testem wydechowym .
Spotkalem się z wieloma pacjentami z dodatnim testem paskowym (aptecznym ) u
których nie potrwierdzono zakażenia w gastroskopii i na odwrot z HP "na trzy
plusy" i ujemnym Helicotestem.Jeśli więc nie miałeś nigdy gastroskopii ani
testu wydechowego to możliwe są dwa warianty:
1 niegdy nie miałeś HP- test z państwowej przychodni był prawidlowy, a
irydolog oskubał cię z kasy (swoją drogą gdzie ty widziałeś "państwową
przychodnie").
2 Nadal masz zakażenie HP a test jej nie wykazuje.
Dlaczego to prawdopodobna wersja zdarzeń?
Bakterię Helicobacter Pyroli leczy się anybiotykami (zwykle dwoma) i lekim
zmniejszającym wydzielanie kwasów a NIE ZIOŁAMI.
BIrek

7. Data: 2003-03-04 22:07:19

Od: "Rafal" <r...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w prywatnej przychodni byli specjaliści "nie nasi?" Obcokrajowcy?

Skoro po wizycie jest jeszcze gorzej ? (zle leki przepisuja to sie nie
dziwie).

8. Data: 2003-03-05 06:41:40

Od: "panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stanie podpowiedziec jaka dieta. Dopiero od niedawna stosuje (wyszukana w
> sieci) diete marchewkowa.

Znalazłem do tego link http://republika.pl/piotrek_kmita/

zycze zdrowia

9. Data: 2003-03-05 11:04:53

Od: "Beata" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Badowski" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> .Co do testów dostępnychw aptekach to moim zdaniem nie są
> godne zaufanie a już napewno bardziej ufam testom wykonywanym w
> labolatorium.

Czesc
Nie chcialabym sie z Toba sprzeczac bo rozumiem ze masz wiedze na ten temat
w przeciwienstwie do mnie ale ja mialam HP i wykryto ja u mnie poprzez
gastroskopie i leczono 2 antybiotykami tak jak mowisz (prywatnie)
Po ok 2 tygodniach od ostatniego dnia leczenia czulam sie jak przed nim i
poszlam do przychodni gdzie zaproponowano mi test ktory mial na 100% wykryc
obecnosc bakterii (slowa lekarza) kiedy zapytalam w jakim celu robi sie
wtedy gastroskopie lekarz stwierdzil ze po to aby sprawdzic czy nie ma sie
wrzodow, a skoro mi ja robiono to teraz mozna zrobic test na obecnosc HB.
Od pani z laboratorium (gdzie pobierano mi krew) dowiedzialam sie ze maja
takie testy jak sa w aptece i oprocz ich ceny pobieraja jeszcze oplate za
pobranie krwi do testu w przychodni !).Tak wlasnie leczylam sie 3x ,
dostalam grzybicy, wydalam kupe kasy ,a teraz dowiaduje sie ze ze to bylo
bez sensu i ze lekarze w przychodni sa ok.Paranoja
Pozdrawiam Beata

10. Data: 2003-03-06 10:35:22

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sławek:

> Chciałbym sie spytac Was czy Macie jakieś rady na temat leczenia tej
bakteri
> helicobacter pylori??? I co wogole sadzicie na temat tej choroby??

Dla mnie leczenie okazało się skuteczne, przynajmniej na razie.
Brałam antybiotyki w listopadzie 2001 roku, wiec już ponad rok mam spokój.
Oprócz antybiotyków brałam przeciwgrzybiczy równocześnie,
oraz lakcid (lek, zwiększajacy florę bakteryjną).

Powinieneś spróbować, aby się przekonać.(teraz są leki nowej generacji,
jeszcze bardziej skuteczne).
Ponado ważne jest, aby unikać błędów żywieniowych. Jeść posiłki
lekkostrawne,
świeże i nie przejadać się. Rzucić lub ograniczyć palenie papierosów.
Unikać
stresu.

życze zdrowia

Hal